Logo Pracuj.pl

Senior Operations Manager

Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o.

  • Swarzędz, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna

Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o.

Rabowicka 67

Swarzędz

Twój zakres obowiązków

  • Koncentracja na 6 obszarach: zespół, stabilność, troska, otwartość na klienta, odpowiedzialność i inicjatywa

  • Zarządzanie wszystkimi działami operacyjnymi w oddziale: Inbound, Pick, Stores, Sort, Pack, Outbound, Planowanie

  • Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług i ciągłe podnoszenie konkurencyjności projektu w odpowiedzi na aktualne potrzeby klienta i rynku

  • Monitorowanie wskaźników efektywności, wyników operacyjnych, analizowanie danych

  • Rozwijanie projektu poprzez bliską i partnerską współpracę z anglojęzycznym klientem

  • Koordynowanie inicjatyw ciągłego doskonalenia w bliskiej współpracy z działem Continuous Improvement, budowanie i rozwijanie świadomości zespołu w tym obszarze i zapewnienie realizacji projektów optymalizacyjnych

  • Ciągła praca z zespołem w celu podwyższania jakości operacyjnej ale i zarządzania poszczególnymi obszarami z najwyższym poszanowaniem wartości i koncentracji na komunikację

  • Rozwijanie, motywowanie zespołu, dbałość o wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania

  • Zarządzanie ryzykiem: identyfikowanie potencjalnych zagrożeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i korekcyjnych

  • Współokreślanie i wdrażanie celów strategicznych i operacyjnych w bliskiej współpracy z dyrektorem oddziału

  • Tworzenie planów krótko i długoterminowych we współpracy ze wszystkimi działami operacyjnymi i wspierającymi

  • Współodpowiedzialność za wynik finansowy oddziału

Nasze wymagania

  • Przynajmniej 6- letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze logistyki magazynowej/produkcji

  • Doświadczenie w zarządzaniu efektywnością operacyjną w dużej skali

  • Doświadczenie w zarządzaniu dużym, wielonarodowościowym zespołem

  • Wykształcenie wyższe, preferowane profile logistyczne/techniczne

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – zarówno w mowie, jak i piśmie

  • Zarządzanie poprzez wartości oparte także na rozwijaniu kompetencji i odpowiedzialności zespołów

  • Wiedza i doświadczenie w zakresie koordynowania projektów optymalizacyjnych

  • Duża świadomość w obszarze ciągłego doskonalenia, doświadczenie w projektach Lean

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne – współodpowiedzialność za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną

  • Rozwijanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i reprezentowanie operacji wewnątrz i na zewnątrz oddziału

  • Elastyczność i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku biznesowym

Mile widziane

  • Znajomość specyfiki sektora e-commerce

To oferujemy

  • Rozwój w dojrzałym i perspektywicznym projekcie e-commerce dla jednej z największych na świecie firm w branży fashion

  • Sprawczość, autonomię, współpracę opartą o zaufanie, partnerstwo i wysoką jakość komunikacji

  • Dołączenie do firmy specjalizującej w obszarze logistyki kontraktowej, która wspiera rozwój kompetencji i koncentruje się na wartościach firmowych

  • Samochód służbowy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat i pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17

  • Benefity w postaci: darmowych treningów crossfit, prywatnej opieki medycznej współfinansowanej przez firmę, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny, dofinansowania do Karty Multisport oraz kart podarunkowych

  • Szkolenia managerskie – językowe, narzędziowe i zarządcze, dostęp do rozwojowej platformy e- learningowej

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o.

Jako Senior Operations Manager w swarzędzkim oddziale Rhenus Logistics, będziesz odpowiadał/a za całość operacji w dużym projekcie e-commerce, realizowanym od 9 lat dla jednego z najbardziej znanych na świecie producentów odzieży. Na 100.000 metrów kwadratowych, w zespole liczącym około 2 tysięcy osób pracujemy nad realizowaniem zamówień dla klientów indywidualnych oraz sklepów na terenie Europy.

Pełniąc rolę Senior Operations Managera będziesz bezpośrednio raportował/a do Dyrektora Oddziału i zarządzał/a strategicznym obszarem funkcjonowania oddziału. Do Twoich zadań będzie należało bieżące utrzymanie efektywności operacyjnej, zarządzanie wskaźnikami, kontakt z klientem i ciągłe podnoszenie jakości projektu.

Liczymy głównie na wysoko rozwinięte kompetencje operacyjne, zarządcze i analityczne.

Najbardziej cenimy sobie zarządzanie poprzez wartości, proaktywne podejście do zadań oraz partnerstwo. W wartościach naszej organizacji koncentrujemy się na 6 obszarach: zespół, stabilność, troska, otwartość na klienta, odpowiedzialność i inicjatywa. Jeśli to hasła, które także Tobie są bliskie na co dzień a w Twoim CV jest kilka punktów o zarządzaniu operacyjnym, koniecznie przyjrzyj się naszej ofercie.

Przewiń do profilu firmy