dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySenior Operations Manager
Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o.
- Swarzędz, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- praca stacjonarna
Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o.
Rabowicka 67
Swarzędz
Twój zakres obowiązków
Koncentracja na 6 obszarach: zespół, stabilność, troska, otwartość na klienta, odpowiedzialność i inicjatywa
Zarządzanie wszystkimi działami operacyjnymi w oddziale: Inbound, Pick, Stores, Sort, Pack, Outbound, Planowanie
Zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług i ciągłe podnoszenie konkurencyjności projektu w odpowiedzi na aktualne potrzeby klienta i rynku
Monitorowanie wskaźników efektywności, wyników operacyjnych, analizowanie danych
Rozwijanie projektu poprzez bliską i partnerską współpracę z anglojęzycznym klientem
Koordynowanie inicjatyw ciągłego doskonalenia w bliskiej współpracy z działem Continuous Improvement, budowanie i rozwijanie świadomości zespołu w tym obszarze i zapewnienie realizacji projektów optymalizacyjnych
Ciągła praca z zespołem w celu podwyższania jakości operacyjnej ale i zarządzania poszczególnymi obszarami z najwyższym poszanowaniem wartości i koncentracji na komunikację
Rozwijanie, motywowanie zespołu, dbałość o wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania
Zarządzanie ryzykiem: identyfikowanie potencjalnych zagrożeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem oraz podejmowanie działań zapobiegawczych i korekcyjnych
Współokreślanie i wdrażanie celów strategicznych i operacyjnych w bliskiej współpracy z dyrektorem oddziału
Tworzenie planów krótko i długoterminowych we współpracy ze wszystkimi działami operacyjnymi i wspierającymi
Współodpowiedzialność za wynik finansowy oddziału
Nasze wymagania
Przynajmniej 6- letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze logistyki magazynowej/produkcji
Doświadczenie w zarządzaniu efektywnością operacyjną w dużej skali
Doświadczenie w zarządzaniu dużym, wielonarodowościowym zespołem
Wykształcenie wyższe, preferowane profile logistyczne/techniczne
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – zarówno w mowie, jak i piśmie
Zarządzanie poprzez wartości oparte także na rozwijaniu kompetencji i odpowiedzialności zespołów
Wiedza i doświadczenie w zakresie koordynowania projektów optymalizacyjnych
Duża świadomość w obszarze ciągłego doskonalenia, doświadczenie w projektach Lean
Wysokie umiejętności komunikacyjne – współodpowiedzialność za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną
Rozwijanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach i reprezentowanie operacji wewnątrz i na zewnątrz oddziału
Elastyczność i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku biznesowym
Mile widziane
Znajomość specyfiki sektora e-commerce
To oferujemy
Rozwój w dojrzałym i perspektywicznym projekcie e-commerce dla jednej z największych na świecie firm w branży fashion
Sprawczość, autonomię, współpracę opartą o zaufanie, partnerstwo i wysoką jakość komunikacji
Dołączenie do firmy specjalizującej w obszarze logistyki kontraktowej, która wspiera rozwój kompetencji i koncentruje się na wartościach firmowych
Samochód służbowy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat i pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17
Benefity w postaci: darmowych treningów crossfit, prywatnej opieki medycznej współfinansowanej przez firmę, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny, dofinansowania do Karty Multisport oraz kart podarunkowych
Szkolenia managerskie – językowe, narzędziowe i zarządcze, dostęp do rozwojowej platformy e- learningowej
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
służbowy samochód do użytku prywatnego
komputer do użytku prywatnego
brak dress code’u
kawa / herbata
napoje
parking dla pracowników
strefa relaksu
program rekomendacji pracowników
możliwość uzyskania uprawnień
inicjatywy dobroczynne
pikniki rodzinne
Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.o.
Jako Senior Operations Manager w swarzędzkim oddziale Rhenus Logistics, będziesz odpowiadał/a za całość operacji w dużym projekcie e-commerce, realizowanym od 9 lat dla jednego z najbardziej znanych na świecie producentów odzieży. Na 100.000 metrów kwadratowych, w zespole liczącym około 2 tysięcy osób pracujemy nad realizowaniem zamówień dla klientów indywidualnych oraz sklepów na terenie Europy.
Pełniąc rolę Senior Operations Managera będziesz bezpośrednio raportował/a do Dyrektora Oddziału i zarządzał/a strategicznym obszarem funkcjonowania oddziału. Do Twoich zadań będzie należało bieżące utrzymanie efektywności operacyjnej, zarządzanie wskaźnikami, kontakt z klientem i ciągłe podnoszenie jakości projektu.
Liczymy głównie na wysoko rozwinięte kompetencje operacyjne, zarządcze i analityczne.
Najbardziej cenimy sobie zarządzanie poprzez wartości, proaktywne podejście do zadań oraz partnerstwo. W wartościach naszej organizacji koncentrujemy się na 6 obszarach: zespół, stabilność, troska, otwartość na klienta, odpowiedzialność i inicjatywa. Jeśli to hasła, które także Tobie są bliskie na co dzień a w Twoim CV jest kilka punktów o zarządzaniu operacyjnym, koniecznie przyjrzyj się naszej ofercie.