Zainteresowane osoby  prosimy o przesłanie swojego CV opatrzonego klauzulą zgody na  przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
  
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Intredo Limited moich danych osobowych, które zostały zamieszczone w  przekazanym przeze mnie CV. Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać  wycofana w dowolnym momencie, wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z  prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Intredo

Senior Performance Media Specialist

IntredoO firmie

Intredo

Armii Krajowej 19

Kraków

top
Jesteśmy agencją performance marketingu oferującą kompleksowe rozwiązania dla Klientów e-commerce o zasięgu globalnym. Przygotowujemy strategią komunikacji online i zajmujemy się jej wdrożeniem biorąc odpowiedzialność za wyniki sprzedaży naszych Klientów. W ciągu 6 lat zbudowaliśmy dynamiczny i profesjonalny zespół specjalistów, który na co dzień integruje produkcję, technologię oraz media w spójną całość i tworzy skuteczne narzędzia sprzedaży online.

Senior Performance Media Specialist

Miejsce pracy: Kraków

O stanowisku

Szukamy prawdziwego tytana performencu, który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów oraz za bieżącą optymalizację kampanii dla Klientów e-commerce. Kluczowa rola do spełnienia to bycie rekinem analityki, który nie boi się pracy na panelach. Zatem będziesz pełnić nadzór nad budżetami reklamowymi Klientów, którzy pracują z nami na zasadzie wyłączności. I na Tobie spoczywać będzie odpowiedzialność za skalę oraz rentowność kampanii realizowanych na wielu rynkach zagranicznych.
 

Obowiązki:

  • Zarządzanie budżetami reklamowymi Klientów e-commerce w tym bezpośrednia odpowiedzialność za efekty kampanii (liczba generowanych leadów i poziom sprzedaży online).
  • Planowanie i zakup mediów w modelach CPM, CPC, CPL, CPO, CPS dla kampanii display’owych,
  • Uruchamianie kampanii performance, koordynacja materiałów oraz kreacji.
  • Prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym na rynkach zagranicznych z wykorzystaniem wielu narzędzi w tym marketing automation.
  • Inicjowanie działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii.
  • Regularny kontakt z sieciami reklamowymi i wydawcami w celu optymalizacji wyników kampanii, negocjacji, rozwiązywania problemów technicznych.
  • Aktywna współpraca z innymi działami agencji, w tym m.in.: Kreacja i IT

Wymagania:

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - mile widziane doświadczenie
    w pracy po stronie Agencji (Performance Marketing/Digital) i/lub po stronie Klienta w branży e-commerce.
  • Wiedza z zakresu realizacji kampanii i online marketingu.
  • Doświadczenie w pracy z adserver’em i/lub trading desk’iem.
  • Dodatkowo mile widziane doświadczenie w pracy na Google Analytics oraz na inny systemach monitorujących i mierzących efektywność kampanii internetowych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny.
  • Doskonałe umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Dokładność oraz dostrzeganie korelacji tam gdzie inni widzą tylko słupki pełne liczb.
  • Nastawienie na cel oraz inicjatywa w działaniu.
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów e-commerce i Internetu, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia.
  • Realny wpływ na prowadzone projekty i szeroki zakres odpowiedzialności dostosowany
    do indywidualnych talentów.
  • Dynamiczny rozwój oparty na systemie mentoringu.
  • System wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń pracowniczych.
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole oraz wiele okazji do integracji.
  • Prywatną opiekę medyczną i pakiet Multisport.

 

Lubimy to, co robimy – dlatego jesteśmy najlepsi!

Prześlij nam swoje CV i Dołącz do nas!

 

 

opisopis
Jesteśmy agencją performance marketingu oferującą kompleksowe rozwiązania dla Klientów e-commerce o zasięgu globalnym. Przygotowujemy strategią komunikacji online i zajmujemy się jej wdrożeniem biorąc odpowiedzialność za wyniki sprzedaży naszych Klientów. W ciągu 6 lat zbudowaliśmy dynamiczny i profesjonalny zespół specjalistów, który na co dzień integruje produkcję, technologię oraz media w spójną całość i tworzy skuteczne narzędzia sprzedaży online.

Senior Performance Media Specialist

O stanowisku

Szukamy prawdziwego tytana performencu, który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów oraz za bieżącą optymalizację kampanii dla Klientów e-commerce. Kluczowa rola do spełnienia to bycie rekinem analityki, który nie boi się pracy na panelach. Zatem będziesz pełnić nadzór nad budżetami reklamowymi Klientów, którzy pracują z nami na zasadzie wyłączności. I na Tobie spoczywać będzie odpowiedzialność za skalę oraz rentowność kampanii realizowanych na wielu rynkach zagranicznych.
 

Obowiązki:

  • Zarządzanie budżetami reklamowymi Klientów e-commerce w tym bezpośrednia odpowiedzialność za efekty kampanii (liczba generowanych leadów i poziom sprzedaży online).
  • Planowanie i zakup mediów w modelach CPM, CPC, CPL, CPO, CPS dla kampanii display’owych,
  • Uruchamianie kampanii performance, koordynacja materiałów oraz kreacji.
  • Prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym na rynkach zagranicznych z wykorzystaniem wielu narzędzi w tym marketing automation.
  • Inicjowanie działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii.
  • Regularny kontakt z sieciami reklamowymi i wydawcami w celu optymalizacji wyników kampanii, negocjacji, rozwiązywania problemów technicznych.
  • Aktywna współpraca z innymi działami agencji, w tym m.in.: Kreacja i IT

Wymagania:

  • Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - mile widziane doświadczenie
    w pracy po stronie Agencji (Performance Marketing/Digital) i/lub po stronie Klienta w branży e-commerce.
  • Wiedza z zakresu realizacji kampanii i online marketingu.
  • Doświadczenie w pracy z adserver’em i/lub trading desk’iem.
  • Dodatkowo mile widziane doświadczenie w pracy na Google Analytics oraz na inny systemach monitorujących i mierzących efektywność kampanii internetowych.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny.
  • Doskonałe umiejętności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Dokładność oraz dostrzeganie korelacji tam gdzie inni widzą tylko słupki pełne liczb.
  • Nastawienie na cel oraz inicjatywa w działaniu.
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów e-commerce i Internetu, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia.
  • Realny wpływ na prowadzone projekty i szeroki zakres odpowiedzialności dostosowany
    do indywidualnych talentów.
  • Dynamiczny rozwój oparty na systemie mentoringu.
  • System wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń pracowniczych.
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole oraz wiele okazji do integracji.
  • Prywatną opiekę medyczną i pakiet Multisport.

 

 

 

Lubimy to, co robimy – dlatego jesteśmy najlepsi!

Prześlij nam swoje CV i Dołącz do nas!

Ogłoszenie archiwalne