Ta oferta pracy jest nieaktualna od 26 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Senior Portfolio Manager

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • 2019-03-26

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     Heritage Real Estate należy do niezależnego holdingu HRE Investments działającego na rachunek własny oraz inwestorów zewnętrznych w obszarze nieruchomości.
     
    Do struktur działających na terenie całej Polski, poszukujemy ambitnych, zmotywowanych do działania i biznesowych Kandydatów. W zakresie stanowiska będzie proponowanie rozwiązań finansowych dla Klientów z segmentu Private Banking oraz Business Consulting dla przedsiębiorców.
     
    W związku z dynamicznym rozwojem spółki w miastach takich jak Warszawa, Kraków , Wrocław, Poznań, Katowice, Łódź, Szczecin, Gdańsk prowadzimy rekrutację na stanowisko:

    Senior Portfolio Manager

    Miejsce pracy: Kraków

    Główne zadania na stanowisku to:

    • Profesjonalne reprezentowanie spółki w kontaktach z Klientami,
    • Samodzielne, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
    • Zapewnienie Klientom wysoką jakość obsługi poprzez dobór odpowiednich produktów inwestycyjnych oraz eksperckie wsparcie,
    • Dbanie o wizerunek firmy i budowanie długofalowych relacji z Klientami w oparciu o kompetencje i doświadczenie,
    • Możliwość budowania zespołu sprzedażowego, oraz zarządzanie wynikami podległych osób,
    • Sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz zapewnienie kompleksowej opieki nad Klientami,
    • Budowanie relacji z Klientami, umożliwiającej długoterminową współpracę,
    • Merytoryczne wsparcie Klientów w zakresie zarządzania finansami,       

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z klientem przy doborze najkorzystniejszych produktów i usług finansowych (bankowość, pośrednictwo finansowe, TFI, dom maklerski),
    • Znajomość produktów inwestycyjnych oraz doświadczenie w ich sprzedaży (fundusze inwestycyjne, obligacje korporacyjne, produkty strukturyzowane, produkty regularnego oszczędzania, polisy ubezpieczeniowe),
    • Doświadczenie w budowaniu relacji z Klientami zamożnymi,
    • Gruntowna wiedza z obszaru ekonomii i funkcjonowania rynków finansowych,
    • Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na cel,
    • Przedsiębiorczość,
    • Motywacja do rozwijania kompetencji menedżerskich,
    • Wysoka kultura osobista i profesjonalizm w kontaktach z klientami,
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

    Oferujemy:

    • Konkurencyjna podstawa wynagrodzenia + atrakcyjny poziom prowizji,
    • Zatrudnienie w modelu łączonym : umowa o pracę + B2B,
    • Szeroka gama produktów zapewniająca komfort pracy i konkurencyjność ,
    • Możliwość budowania zespołu i rozwoju kompetencji menedżerskich,
    • Praca z doświadczonymi ekspertami z branży,
    • Udział w ciekawych projektach,
    • Indywidualnie dopasowany czas pracy,
    • Praca w prestiżowych lokalizacjach.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Prosimy o dołączenie poniższej klauzuli:
     
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).