Senior Talent Acquisition Specialist

Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce

8 00011 000 brutto / mies.
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Raiffeisen Bank International AG (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce

Plac Konesera 8

Praga-Północ

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Projektowanie oraz kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych (głównie w obszarze IT)

  • Prowadzenie aktywnych poszukiwań kandydatów (również w ramach direct search)

  • Aktywna współpraca i wsparcie hiring managerów w zakresie realizacji procesów rekrutacyjnych

  • Dbałość o candidate experience oraz budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z kandydatami

  • Wsparcie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji oraz projektów  employer brandingowych

  • Zarządzanie budżetem rekrutacyjnym i negocjacje umów z dostawcami

Podział czasu pracy
60%

rekrutacja

30%

komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna + EB

10%

czas na Twoje innowacje HRowe

Nasze wymagania

  • Minimum 2- 3 lata doświadczenia w obszarze rekrutacji, w tym w realizacji procesów rekrutacyjnych IT (szukamy osób, które odróżniają język java od javascript, oraz frontend od backend’u 😉)

  • Umiejętność zaprojektowania i realizacji procesu rekrutacji od początku do końca – kompleksowo wraz z określeniem wymagań, przygotowaniem atrakcyjnego ogłoszenia, planem dotarcia do kandydatów (również tych pasywnych) oraz umiejętną weryfikacją kompetencji aplikujących

  • Doświadczenie w obsłudze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji w zakresie przygotowywania komunikatów i/lub prowadzenia kanałów social media będzie dużym atutem

  • Mile widziane doświadczenie w budżetowaniu kosztów rekrutacyjnych i negocjacji warunków współpracy z dostawcami (portale, agencje rekrutacyjne)

  • Znajomość najważniejszych zagadnień prawa pracy i RODO w HR w zakresie rekrutacji

  • Biegła znajomość języka polskiego, w tym umiejętność wysławiania się i tworzenia poprawnych językowo komunikatów do różnych grup odbiorców (język formalny i nieformalny)

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację biznesową (min B2)

  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, orientacja na cel, proaktywność i ambicja aby wcielać w życie najlepsze praktyki HR

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z pierwszą umową na 6 miesięcy (kolejna o ile obie strony są zadowolone jest na czas nieokreślony) z wynagrodzeniem adekwatnym do Twojego doświadczenia i umiejętności

  • Realną samodzielność i możliwość wdrażania w życie dodatkowych projektów oraz proponowania nowych rozwiązań i usprawnień

  • Słuchające i otwarte na Twoje rekomendacje otoczenie

  • Elastyczne godziny pracy (start pracy 7-11) i możliwość częściowej pracy zdalnej

  • Kompleksowy pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, multikafeteria (Multisport, bilety do kina, teatru, bony do sklepów itd.)

  • Zajęcia językowe (angielski/niemiecki)

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • program rekomendacji pracowników

Dołączając do nas będziesz członkiem naszego niedużego zespołu HR (zastępujemy się, więc w trakcie nieobecności współpracowników Twoje zadania mogą także dotyczyć administracji kadrowej, szkoleń, onboardingu). Będziesz także współpracować z HRBP, który już dziś wspiera nasz obszar IT w codziennych wyzwaniach. Pracujemy zwinnie, cenimy proaktywność, bardzo często decyzje podejmujemy wspólnie. Tym samym, szukamy osoby otwartej do dzielenia się swoją opinią oraz chętnej do wdrażania swoich pomysłów do organizacji.