Ta oferta pracy jest nieaktualna od 49 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Senior Technical Support Specialist

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2019-03-04

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    QuarticON S.A. jest firmą technologiczną, która wytwarza oprogramowanie w modelu SaaS, pomagające e-commerce Managerom automatycznie sprzedawać więcej. Produkty Spółki oparte są o chmurę obliczeniową i wykorzystują metody Sztucznej Inteligencji (A.I.) do rozwiązywania problemów branży E-commerce. QuarticON pomaga sprzedawać więcej sklepom internetowym działającym na rynku krajowym i zagranicznym. Obecnie współpracujemy z wieloma uznanymi markami m. in. w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Estonii, Czechach, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. 


    W związku z intensywnym rozwojem właśnie powiększamy nasz zespół.


    Dołącz do nas i bądź współautorem naszego sukcesu jako: 

    Senior Technical Support Specialist
    Miejsce pracy: Warszawa

    Dołączając do naszego zespołu będziesz odpowiedzialny/-a za

    • Pomoc w koordynowaniu i organizacji pracy zespołu odpowiedzialnego za wsparcie techniczne klientów
    • Monitorowanie i optymalizację działania produktów
    • Zarządzanie incydentami i zgłoszeniami klientów, zgodnie z przyjętym SLA
    • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z obsługą systemu rekomendacji i marketing automation
    • Udział w tworzeniu dokumentacji technicznej oraz strefy helpcenter dla klientów
    • Współpracę z działem biznesowym oraz działami technicznymi firmy
    • Współpracę w opracowywaniu narzędzi i procedur usprawniających pracę zarówno własnego, jak i pozostałych zespołów technicznych
    • Wsparcie merytoryczne dla członków zespołu

    Chętnie zobaczymy Cię na pokładzie, jeśli posiadasz:

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku min 2 lata
    • Znajomość HTML, Javascript, SQL
    • Znajomość narzędzi developerskich przeglądarek tj. devtools chrome
    • Doświadczenie w komunikacji z klientem biznesowym
    • Silne nastawienie na rozwiązywanie problemów i szukanie rozwiązań
    • Komunikatywną znajomość jęz. angielskiego
    • Doświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania zgłoszeniami np. Jirra Service Desk
    • Komunikatywność
    • Dobrą organizację pracy
    • Umiejętności analityczne

    Co damy Ci w zamian

    • Możliwość zdobywania doświadczenia w branży e-commerce
    • Wsparcie merytoryczne zespołów technicznych
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Pracę w naszym nowym biurze przy Al. Jerozolimskich (budynek Atlas Tower)
    • Owoce i dobrą kawę

    Czujesz że to może być coś dla Ciebie? Chętnie rzucimy okiem na Twoje CV.

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). "

    opisopis