Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.08.2018

    Be part of us: Supporting a large international, family driven engineering company with headquarters in Germany, we are providing an IT Service Desk helping their users on all kinds of IT issues and requests. We are looking for customer oriented...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.08.2018

    Your tasks: Providing remote L1 support to end-users (Win10 mobile App, Ticketsystem and dispatch system) Analysing problems related to software and implementing correct resolutions Opening, closing & monitoring of the incidents in the ticketing...

  • Katowice, śląskie 14.08.2018

    Responsibilities Providing a single point of contact for colleagues requiring IT support or Access to IT systems, responsibility to respond to calls for support, resolving or escalating to the appropriate team, flexibility in the type of support...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 13.08.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.08.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • Katowice, śląskie 12.08.2018

    Zakres obowiązków: Klasyfikacja przychodzących maili według wyznaczonych instrukcji Zapewnienie pierwszej linii wsparcia odpowiadając na pytania użytkowników Analiza problemów użytkowników i ich zapytań Odpowiedzi na zapytania mailowe według...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 09.08.2018

    Main accountabilities Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents, Troubleshooting/resolving advanced issues and requests, Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk administrator - śląskie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Katowice, śląskie 09.08.2018

    Zdania: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich...