Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.08.2018

    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze Service Desk, na rynkach zagranicznych i w Polsce Rozwój biznesu w zakresie sprzedaży usług Sii dla średnich i dużych przedsiębiorstw Samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży usług w...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.08.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.08.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 16.08.2018

    As an Application support consultant you have a chance to globally support HR admins’ by supporting users, fulfilling their needs and solving problems. Moreover, you will gain experience in participation in international projects targeting...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.08.2018

    Workplace: Warszawa ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.08.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 16.08.2018

    Wymagania: Podstawowa wiedza merytoryczna w zakresie procesów biznesowych wspieranych przez administrowane systemy; Ogólna znajomość branży IT; Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania projektami; Znajomość istniejących rozwiązań (hardware i...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk administrator

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 15.08.2018

    Purpose of Role: Purpose of The Service Desk Expert (2nd Line) role is to provide responsive, professional and competent technical, 2nd line support of incidents. Key activities: Technical Capability. Work within a team supporting end users with...

  • Warszawa, mazowieckie 15.08.2018

    At Schenker Technology Center (Warsaw), you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...

  • powyżej 15 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 15.08.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.08.2018

    Zadania: administracja systemami informatycznymi w SAS Institute bezpośrednia pomoc użytkownikom systemów informatycznych udział w wewnątrz-firmowych projektach związanych z technologią informatyczną ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.08.2018

    Tasks: The main objective of this position is to ensure the continuous operation of the ChatBots and Cognitive Services team by cooperating with international customers from different business domains and understanding their needs and...

  • Warszawa, mazowieckie 15.08.2018

    Opis stanowiska: Zapewnienie sprawnej pracy systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej:monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz infrastruktury sieciowej w trybie 24/7 (praca w godzinach 7:00-19:0 oraz 19:00-7:00, także w...

  • 3 lokalizacje 14.08.2018

    Responsibilities Providing a single point of contact for colleagues requiring IT support or Access to IT systems, responsibility to respond to calls for support, resolving or escalating to the appropriate team, flexibility in the type of support...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of French language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • 3 lokalizacje 14.08.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • Warszawa, mazowieckie 14.08.2018

    Do zespołu Utrzymania Infrastruktury i Usług szukamy pracownika na stanowisko IT Operator / Junior IT Administrator. Poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem w branży IT, szybko przyswajających nową wiedzę i chcących poznać innowacyjne...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Italian language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Dutch language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Turkish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie
    2 lokalizacje 14.08.2018

    Be part of us: Supporting a large international, family driven engineering company with headquarters in Germany, we are providing an IT Service Desk helping their users on all kinds of IT issues and requests. We are looking for customer oriented...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.08.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • Warszawa, mazowieckie 14.08.2018

    Główne Zadania: Obsługa pierwszej linii kontaktu: przyjmowanie, rejestrowanie, analiza i klasyfikacja zgłoszeń od pracowników firmy w systemie Service Desk Wsparcie techniczne dla pracowników firmy Usuwanie doraźnych problemów związanych z...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Finnish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 14.08.2018

    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Active communication with our engineers (supporting & troubleshooting) Contacting customers via phone or e-mail while maintaining positive relationships with our...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.08.2018

    Mandatory Skills required Good command of Danish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.08.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Poznań, wielkopolskie 14.08.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.08.2018

    Zadania Udzielanie pomocy technicznej (druga linia wsparcia) pracownikom organizacji w obszarze IT, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz aplikacji systemowych, Diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów oraz dokumentowanie działań. ...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 14.08.2018

    At Posti Messaging our vision is to be the number one value provider of financial processes and software. To get another step closer to our vision, we want to hire another top-notch professional to join our Service Desk Unit in Toruń. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.08.2018

    Main tasks: Monitoring and analysis of cyber security events with use of QRadar (SIEM), Exabeam (UEBA), Phish Alarm, Reports, trends and anomalies and other tools Security Event Correlation and Reporting to appropriate Tier 2 Security Analyst or...

  • Gdańsk, pomorskie 13.08.2018

    PURPOSE OF THE ROLE: To provide front line End User support to Arrow employees in EMEA region, as part of a Global Enterprise Services (GES) Team. To ensure that requests for escalated support are dealt with promptly and appropriately. To install...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 13.08.2018

    Your tasks: Providing remote L1 support to end-users (Win10 mobile App, Ticketsystem and dispatch system) Analysing problems related to software and implementing correct resolutions Opening, closing & monitoring of the incidents in the ticketing...

  • Kraków, małopolskie 13.08.2018

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • o firmie
    2 lokalizacje 13.08.2018

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 13.08.2018

    Nr referencyjny: EI/18/01 Miejsce pracy: Poznań OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA: uczestniczenie w nadzorowaniu i kontrolowaniu nad prawidłowym funkcjonowaniem informatycznych bazodanowych systemów biznesowych; uczestniczenie w...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 13.08.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • Warszawa, mazowieckie 13.08.2018

    Main responsibilities: Providing first/second line support to end users including workstations, servers, application software and hardware; Daily contact (mainly in English, Spanish, Germany, French, Italian) with end users via mail, phone, chat,...

  • Kraków, małopolskie 12.08.2018

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.08.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • Katowice, śląskie 12.08.2018

    Zakres obowiązków: Klasyfikacja przychodzących maili według wyznaczonych instrukcji Zapewnienie pierwszej linii wsparcia odpowiadając na pytania użytkowników Analiza problemów użytkowników i ich zapytań Odpowiedzi na zapytania mailowe według...

  • 3 lokalizacje 12.08.2018

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • Warszawa, mazowieckie 12.08.2018

    ...