Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk analyst with english and german

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-09-21

    You will be Ensuring ITIL processes are adhered to Recording and responding to incidents and service requests from the business, suppliers and service teams within agreed operational and service levels Following the defined current Service Desk,...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-19

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...

  • Sławniów (pow. zawierciański), śląskie 2017-09-15

    Outline of Role: The IT Service Desk Analyst with German will provide first line technical support to internal staff. The successful candidate will require an ability of working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-09-11

    Basic qualifications: Degree level education, or equivalent experience Demonstrable service management training an advantage (ITIL or equivalent). Knowledge and track record of embedding ADP methodology into functions, processes and services Good...

  • Kraków, małopolskie 2017-09-08

    Responsibilities: Provide exceptional customer service via phone, chat and automated requests as appropriate; Resolve help desk issues including troubleshooting hardware and software issues; Perform user administration duties. ...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-09-06

    Duties: - Providing 1st line support for company employees - Accepts and logs authorized calls by phone, web, mail or other authorized means - Categorizes and prioritizes all incidents and service requests arriving on the Global Service Desk...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się