Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2017-11-19

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...

  • Gdynia, pomorskie 2017-11-18

    The position we offer Your primary task will be to keep an eye on batch flows in UC4, including it’s crucial applications and manage file transfers You will: ◾ react upon issue discovery in accordance to existing standards ◾ assist in demo and...

  • powyżej 15 tys. zł brutto

    Gdańsk, pomorskie 2017-11-17

    Twoja przyszła Firma / Your future Company For our client, well-known company providing outsourcing services, we are looking for a team of IT Service Desk Analyst with languages (German/ Italian/ French/ Dutch). We can offer you a competitive...

  • 2 lokalizacje 2017-11-15

    Responsibilities: Management system to track and facilitate the handling of all customer incidents and/or service requests Answer questions regarding system errors or usage instruction Maintain a high level of teamwork and communication Providing...

  • 3 lokalizacje 2017-11-14

    Specific Responsibilities: Responds to telephone inquiries and complaints using standard scripts and procedures Gathers information, researches/resolves inquiries and logs customer calls Communicates appropriate options for resolution in a timely...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk analyst with english and german

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 2017-11-13

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-11-09

    Key Responsibility Areas: Ensure that Faults/Incidents and Service Requests are handled in a timely fashion according to the client Incident Management process. Monitor & Action the Incident and Global Service Desk email queues for IT requests...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się