reklama

Praca service desk it support, Polska

Mamy dla Ciebie 90 ofert
    • Łódź
    Would you like to... start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    zadania Zapewnienie wsparcia technicznego użytkowników dotyczące problemów ze sprzętem komputerowym; laptopy, drukarki, telefony i systemami IT w firmie i jej oddziałach na całym świecie Rozpatrywanie zgłoszeń klientów oraz udzielanie wsparcia...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Kraków
    Description: At Jacobs you will join an inclusive and dedicated team working on some of the world’s most impactful projects. Hard problems energize us, and fresh solutions delight us. This approach has defined us for more than 60 years, and it...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Wrocław
    Zakres zadań: administracja aplikacjami IT, tj, bieżące wsparcie, analiza potrzeb, konfiguracja i przeprowadzanie aktualizacji systemów na potrzeby wewnętrzne; wprowadzanie i nadzorowanie zmian w wew. systemach IT, w szczególności systemu CRM i...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Office location for this position:Al. Jana Pawla II 29, Warszawa 00-867 POL What will you be doing? Facilitate the HPI process ensuring appropriate teams are quickly engaged, determine root cause, restore service, and communicate status Assess...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Kraków
    You will be responsible for: Supporting and coaching the team members to maximize their productivity and efficiency, Acting as a senior support resource for service desk staff in resolving client issues. Cooperating with all IT tiered support...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Kraków
    Wraz z dynamicznym rozwojem, nasz klient poszukuję osoby na stanowisko Koordynator ds. Wsparcia Teleinformatycznego (Service Desk). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie bieżącego wsparcia udzielanego użytkownikom...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Duties: Management of multifunctional teams (team leaders, developers, supporters, testers, analysts, and more) Participation in Service Delivery Centre department development Process and performance improvement in entrusted Services Taking the...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Lublin
    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników systemów informatycznych Możliwość rozwoju w obszarze wsparcia aplikacji IBM i Microsoft, m.in.: SharePoint, Dynamics AX / CRM, Active Directory, SCOM Monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
reklama