Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    At DB Schenker Technology Center Warsaw you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...

  • Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    Your responsibilities will be : Acting as a 1st Level Support for all questions around the electronic workplace in the international environment with about 4000 employees, Acting as a single point of contact for all dysfunctions and questions via...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • o firmie
    2 lokalizacje 20.10.2018

    Primary Responsibilities: Troubleshoots various hardware, software, and network operating problems via the phone, email, chat and remote control tools, and involves technical resources to ensure resolution Applies understanding and knowledge of...

  • Kraków, małopolskie 20.10.2018

    Main tasks: Monitoring and analysis of cyber security events with use of QRadar (SIEM), Exabeam (UEBA), Phish Alarm, Reports, trends and anomalies and other tools Security Event Correlation and Reporting to appropriate Tier 2 Security Analyst or...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 19.10.2018

    Herbalife Nutrition Global Business Services - Krakow The role: The Service Desk Analyst is responsible for working with IT teams and the Service Desk on the day to day functional requirements, implementing and maintaining industry best...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Zadania: administracja systemami informatycznymi w SAS Institute bezpośrednia pomoc użytkownikom systemów informatycznych udział w wewnątrz-firmowych projektach związanych z technologią informatyczną ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk it support

    Tak, chcę!

  • 3 lokalizacje 19.10.2018

    Jako Inżynier Service Desk będziesz zajmował/a się następującymi zagadnieniami: administracja i utrzymanie serwerów z systemem Linux wraz z aplikacjami, administracja i utrzymanie baz danych (Oracle, PostgreSQL, MariaDB i inne), analiza i...

  • 2 lokalizacje 19.10.2018

    Successful candidates will join a delivery organization providing Applications Management Services for multiple IT systems and applications. Services will be delivered to several clients from various industries and sectors. The scope of...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.10.2018

    Opis oferty Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.10.2018

    Responsibilities: Act as a single point of contact for phone calls and emails from staff regarding IT issues and queries Receiving, logging and managing calls from internal staff via telephone, email, chat, voice mail, self-service etc. 1st and...

  • Kraków, małopolskie 19.10.2018

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.10.2018

    Nasze wyzwania dla Ciebie: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla wszystkich pracowników i partnerów banku zgodnie z obowiązującymi procedurami monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od wewnętrznych klientów, Rejestracja zgłoszeń w systemie, Wstępna analiza zgłoszeń, Rozwiązywanie problemów lub ich przekazywanie do kolejnej linii wsparcia. ...

  • Pruszków, Warszawa (okolice), mazowieckie 19.10.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników – dbałość z zamykanie zgłoszeń w odpowiednim czasie Administracja i zarządzanie kontami użytkowników Instalacja,...

  • o firmie

    Białystok, podlaskie 19.10.2018

    You will be a good match if you: Have at least 1 year of experience in direct user support Have excellent knowledge of MS Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 Have knowledge of Windows server systems 2008/2012/2016 Have practical...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.10.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 18.10.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników systemów informatycznych Możliwość rozwoju w obszarze wsparcia aplikacji IBM i Microsoft, m.in.: SharePoint, Dynamics AX / CRM, Active Directory, SCOM Monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.10.2018

    Jeżeli znasz w stopniu zaawansowanym język niemiecki oraz język angielski i chcesz rozpocząć karierę zawodową w jednej z najszybciej rozwijających się branż, jaką jest branża IT . Ta oferta pracy jest właśnie dla Ciebie! Szukamy ludzi takich jak...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 18.10.2018

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • Katowice, śląskie 18.10.2018

    Responsibilities: Handling of Business Customer Complaints (24/7 Hotline) Documentation of customer complaints/requests in ticket system Handle tickets created by network monitoring unit Communication with business customers in German language...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 18.10.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 18.10.2018

    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Collaboration with our engineers (supporting & troubleshooting) Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow On-going...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 18.10.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Obowiązki/odpowiedzialność: Zapewnienie sprawnej pracy systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej:monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz infrastruktury sieciowej w trybie 24/7 (praca w godzinach 7:00-19:0 oraz 19:00-7:00,...

  • Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    We are Carlsberg Shared Services , a member of Carlsberg Group, and a place where passion for beer meets with innovation and sense of vision and purpose. We maintain an open culture based on strong values, where your insights and opinions are...

  • Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Is this the team for you? In the IT team, we are on a strong growth path due to several recent company acquisitions. With our main locations in Germany (Raunheim, Bremen), UK (Manchester) and Poland (Poznan) we are currently serving more than one...

  • Sopot, pomorskie 17.10.2018

    Informacje o projekcie: Rozwiązywanie zdalnie i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników, Czuwanie nad prawidłowym działaniem systemów klienckich wraz z peryferiami, Serwisowanie sprzętu komputerowego,...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Your tasks: Providing 24/7 printing area support to non-technical end-users Analyzing issues and implementing a correct resolution Contact and provide troubleshooting steps to end-users Dealing with printer supplies queries Remote printer...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 17.10.2018

    Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski) Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie i pomoc użytkownikom systemu; obsługa użytkowników systemu informatycznego; opieka nad rozwojem systemu; prowadzenie szkoleń użytkowników systemu; udział w...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Your tasks: Providing 24/7 printing area support to non-technical end-users Analyzing issues and implementing a correct resolution Contact and provide troubleshooting steps to end-users Dealing with printer supplies queries Remote printer...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    What will your essential responsibilities include? Provide first line IT support for all AXA XL colleagues across a range of technologies, including desktop applications, printing/scanning, telephony, mobile devices, audio and video conferencing,...

  • Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 17.10.2018

    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Collaboration with our engineers (supporting & troubleshooting) Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow On-going...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    ...

  • Gdańsk, pomorskie 17.10.2018

    We are now looking for an EMEA Service Desk Agent with fluent English and Swedish language for our IT Departament. Selected person will be responsible for assisting our internal and external clients in resolving their technical issues or...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 17.10.2018

    ZADANIA Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu, Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Join us and: Boost your career by working with cutting edge technology Enjoy stable employment with an attractive salary Use various benefits such as: private medical care, Multisport, pre-paid lunch cards and many others Reboot your mind in game...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.10.2018

    You will be responsible for: Producing deliverables of predictably good quality without regular reviews Performing routine IT tasks, the first level of support (user incidents and service requests), able to perform tasks from the second level...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Our Client, a global media company, which is expanding its technical team in Warsaw, is currently seeking a Application Support Specialist (Line 2). The Application Support Specialist’s main responsibilities will include providing daily...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Nasze wyzwania dla Ciebie: opieka nad sprzętem oraz systemami operacyjnymi i bankowymi wdrażanie nowych technologii w centrum danych współtworzenie i zarządzanie od strony IT projektami biznesowymi monitorowanie i optymalizacja systemów...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...