Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 2018-05-23

    Successful candidates will join a delivery organization providing Applications Management Services for multiple IT systems and applications. Services will be delivered to several clients from various industries and sectors. The scope of...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-05-23

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-05-23

    Your Role: Areas of responsibility: Delivery Management Management of the IT Service Delivery Team including responsibility for application support, career development and staff appraisals Ensuring the SLA’s are achieved, service quality and...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-05-23

    Nasze wyzwania dla Ciebie: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla wszystkich pracowników i partnerów banku zgodnie z obowiązującymi procedurami monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń...

  • 2 lokalizacje 2018-05-23

    Successful candidates will join a delivery organization providing Applications Management Services for multiple IT systems and applications. Services will be delivered to several clients from various industries and sectors. The scope of...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-05-23

    Description: Asset Management Marketing & Communication creates and delivers crossmedia marketing and communication solutions that contribute significantly to the success of the business. Serving as both service provider and sparring partner in...

  • Straszyn (pow. gdański), pomorskie 2018-05-23

    Szukamy zarówno kandydatów z doświadczeniem zawodowym, jak i absolwentów, którzy chcą zdobywać nowe umiejętności w zespole i przy wsparciu doświadczonych pracowników. Szukamy osób, które są ambitne, otwarte na nowe wyzwania i chętnie się uczą. ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-05-23

    Nasze wyzwania dla Ciebie: opieka nad sprzętem oraz systemami operacyjnymi i bankowymi wdrażanie nowych technologii w centrum danych współtworzenie i zarządzanie od strony IT projektami biznesowymi monitorowanie i optymalizacja systemów...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk it support

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-05-23

    Responsibilities: Monitoring and analysis of cyber security events with use of QRadar (SIEM), Exabeam (UEBA), Phish Alarm, Reports, trends and anomalies and other tools Security Event Correlation and Reporting to appropriate Tier 2 Security...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-05-23

    Your new role: Remote completion of software installation. Creation of changes in order to execute request in following units. Creation of SAP assignments as part of IMAC commissioning. Processing of case-reassignments and email demands....

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-05-23

    zapewnienie dostępności, wydajności systemów biznesowych; administrowanie serwerami Linux (Ubuntu, SUSE), Windows (2012, 2016) oraz siecią LAN/WAN; planowanie działań usprawniających poprzez wdrażanie zmian w architekturze IT; kompleksowe...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-05-23

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-05-22

    Your tasks: Management of PMO teams with Technicians, Team Leaders, Service Desk Agents Create working relationships with project managers and other PMO Calculations and reports relative to the project (SLA, KPIs, Productivity, Financials, other)...

  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie 2018-05-22

    IT Service Desk Analyst Shared Service Centre - IT Poland Within the B. Braun Group, the global support team is looking for employees for the position of “IT Service Desk Analyst” at the new IT Shared Service Center in Nowy Tomyśl, Poland. Your...

  • 3 lokalizacje 2018-05-22

    Obowiązki: Diagnostyka, konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego (PC, Laptopy, drukarki itp.) bezpośrednio u naszych klientów (zapewniamy auto służbowe) Instalacja, reinstalacja oraz usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemów operacyjnych...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-05-22

    Your tasks: Monitoring and analysing the tickets in internal Hemmersbach systems Active communication with our technical teams, local management, onsite engineers and customers via the phone and e-mail Working in line with our internal procedures...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-05-22

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Gdynia, pomorskie 2018-05-22

    Local Unit & Position Description Global Shared Services IT (GSS IT) is the DNV GL IT organization responsible for delivering a wide range of IT capabilities and capacities to business and corporate units and to end users worldwide. GSS IT with...

  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie 2018-05-22

    Zakres zadań: Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie systemów operacyjnych i aplikacji biurowych świadczone w siedzibie Klienta S&T (również dla użytkowników anglojęzycznych) Rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz dotyczących...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-05-22

    At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. We make healthy taste delicious, mornings worth getting up for and family dinners unforgettable. In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2018-05-21

    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze Service Desk, na rynkach zagranicznych i w Polsce Rozwój biznesu w zakresie sprzedaży usług Sii dla średnich i dużych przedsiębiorstw Samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży usług w...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-05-21

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. We are searching for German, Swedish, Finnish or Norwegian speaking people. Join us!...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-05-21

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-05-21

    Job profile: You will be part of a team that supports Hempel IT users from our IT Service Desk based in Gdansk. IT Service Management in Hempel is based on ITIL processes and the IT Service Desk supporter job matches the Service Desk agent role...

  • Katowice, śląskie 2018-05-21

    Główne obowiązki: Zarządzanie środowiskiem wirtualizacji zbudowanym w oparciu o produkty VMWare Proponowanie rozwiązań sprzętowych i oprogramowania (Sterowniki konfigurujące, karty graficzne, rozwiązania serwerowe) Odpowiedzialność za utrzymanie...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Gdańsk, pomorskie 2018-05-21

    Oferowane wynagrodzenie: 3000 - 6000 PLN brutto miesięcznie Do obowiązków pracownika należeć będzie świadczenie usług administracyjnych dla pracowników firmy Kainos i klientów zewnętrznych w środowisku Windows, MacOS, Linux składającym się ze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-05-21

    administrowanie infrastrukturą PKI oraz powiązanymi komponentami, zarządzanie serwerami PKI – konfigurowanie, optymalizacja, hardening, rozwój i projektowanie architektury, zarządzanie cyklem życia certyfikatów przeznaczonych do różnych...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-05-21

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • Kraków, małopolskie 2018-05-20

    Key Accountabilities: Provide leadership and innovation by specializing in Problem Management processes Lead special projects setting strategic architectural and software direction while continuing to fully utilize expertise Possess knowledge in...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-05-20

    Purpose of Role: Purpose of The Service Desk Expert (2nd Line) role is to provide responsive, professional and competent technical, 2nd line support of incidents. Key activities: Technical Capability. Work within a team supporting end users with...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-05-20

    Zakres obowiązków: Administracja systemami biznesowymi i finansowymi Aktywny udział w międzynarodowych projektach IT Wdrożenia nowych wydań systemów i aplikacji (współpraca z developerami w międzynarodowym zespole) Wsparcie merytoryczne dla...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-05-20

    Purpose of Role: The Process Controller provides responsive and competent process support for Team Managers. Key activities: Control the resolution of incidents to agreed service levels To act as point of escalation in dispute or uncertainty over...

  • Kraków, małopolskie 2018-05-20

    The Digital Service Manager role is a hands on role involving all aspects of service delivery, 24/7 operations, effective monitoring, change and release management, logging and alerting in a DevOps environment. As well as working with global...

  • Kraków, małopolskie 2018-05-20

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-05-20

    You will be Ensuring ITIL processes are adhered to Recording and responding to incidents and service requests from the business, suppliers and service teams within agreed operational and service levels Following the defined current Service Desk,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-05-20

    Purpose of Role: The role provides 2nd line support for relevant Desktop/Laptop/application incidents via technical support to Service Desk Agents via floor walking activities and also via acceptance of calls directly transferred to them by...

  • Łozienica (pow. goleniowski), zachodniopomorskie 2018-05-20

    Become part of a the global IT team as a Specialist Global Service Desk you will: provide a operational and technical IT assistance to LM Wind Power employees in order to enable to operate more effectively and efficiently. provide a single point...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-05-20

    Your tasks: Monitoring and closing incidents in the ticketing system Contacting customers via phone or e-mail while maintaining positive relationships with our corporate customers Active communication and troubleshooting with our engineers...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-05-20

    Opis stanowiska: Zapewnienie sprawnej pracy systemów informatycznych i infrastruktury sieciowej:monitorowanie pracy systemów informatycznych oraz infrastruktury sieciowej w trybie 24/7 (praca w godzinach 7:00-19:0 oraz 19:00-7:00, także w...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-05-20

    What you will do You examine support requests and provide customers with a solution, work around or action plan; You monitor the progress of each problem through to conclusion; liaising with colleagues and R You identify opportunities for service...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-05-20

    Twoje przyszłe zadania: Administrowanie serwerami Windows/Linux Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników Administrowanie centralą telefoniczną Instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania. Obsługa urządzeń peryferyjnych. Udział...