Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 2018-04-21

    The Digital Service Manager role is a hands on role involving all aspects of service delivery, 24/7 operations, effective monitoring, change and release management, logging and alerting in a DevOps environment. As well as working with global...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-04-19

    Position purpose Project management for Virtual Assistant & Web Chat implementations as well as Robotic Process Automation‎. Project Manager ensures that business needs are satisfied through the formulation, development, implementation and...

  • Kraków, małopolskie 2018-04-19

    Key Accountabilities: Provide leadership and innovation by specializing in Problem Management processes Lead special projects setting strategic architectural and software direction while continuing to fully utilize expertise Possess knowledge in...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-04-18

    Key responsibilities: You will be the contact person for all aspects of Service Delivery to project and customer Conception of periodic reviews and assessment of service delivery performance from financial and from operational point of view with...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-17

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: koordynację utrzymania i zarządzanie systemami wspierającymi usługi IT zarządzanie budżetem utrzymaniowym usług IT monitorowanie i raportowanie usług IT pod kątem dotrzymania SLA planowanie zmian w...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-17

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności: koordynowanie zespołem Service desk w Centrali Spółki, podejmowanie natychmiastowych działań w sytuacjach awaryjnych zmierzających do przywrócenia pełnej sprawności systemów...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-04-16

    Description: The primary objectives of Problem Management are to prevent IT Incidents and the resulting problems from occurring, to eliminate recurring problems and to minimize the impact of Incidents that cannot be prevented. Problem Management...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk manager

    Tak, chcę!

  • o firmie
    3 lokalizacje 2018-04-13

    Position purpose To manage within assignment responsibilities the process of transferring services and staff from one location to another or from one service provider to another, ensuring service levels are maintained throughout. The role also...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-04-13

    We are currently looking for a Team Manager who will be responsible for managing a team of Service Desk consultants, influencing service delivery and making sure required service levels are achieved. Leading and motivating the team Identifying...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-04-04

    Duties: Market evaluation, RFP and new Product selection/ Service selection, and commercial and contractual engagement Technical, Business and Portfolio stakeholders and provide updates to Portfolio/ Program manager and Sponsor Understand and...