reklama

Praca service desk specialist

Mamy dla Ciebie 23 ofert
    • Warszawa
    Do działu IT odpowiedzialnego za całość usług informatycznych w firmie S&T poszukujemy osoby, która wesprze swoją wiedzą i zaangażowaniem środowisko IT naszej organizacji. Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze IT...
    opublikowana: 25 czerwca 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Realizacja i rejestracja zgłoszeń w systemie Service Desk w roli pierwszej linii wsparcia IT Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, w tym urządzeń związanych z siecią LAN...
    opublikowana: 25 czerwca 2019
    • Warszawa
    Role We are looking for a person who will be responsible for PwC internal business applications support. The applications are the internal systems used in all PwC offices around the world - in Eastern, Central and Western clusters. The person...
    opublikowana: 25 czerwca 2019
    • Warszawa
    Your future responsibilities You’ll join IT Service Desk Poland, which acts with cross-border incident management and request fulfillment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries....
    opublikowana: 25 czerwca 2019
    • Kraków
    Our job opportunity is a chance to expand your knowledge in an international company, who is already hiring over 800 employees in Business Center in Krakow. You will be dedicated to the Service Desk team, who is supporting internal users all...
    opublikowana: 25 czerwca 2019
    • Warszawa
    Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za: Bieżąca obsługa zgłoszeń dotyczących systemów i sprzętu IT firmy Rejestracja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych Inicjowanie zmian usprawniających działanie wspieranych systemów Współpraca z zespołami...
    opublikowana: 25 czerwca 2019
    • Kraków
    Why is this job for You You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...
    opublikowana: 25 czerwca 2019
    • Wrocław
    Opis stanowiska Monitorowanie bieżących działań w procesach biznesowych zaimplementowanych w systemach (przede wszystkim SAP) Rejestracja oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń klientów w systemie serwisowym Współuczestnictwo w realizacji...
    opublikowana: 25 czerwca 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Rejestracja / kategoryzacja / priorytetyzacja zgłoszeń oraz przekazywanie ich do odpowiednich grup wsparcia Pomoc zdalna dla użytkowników oraz samodzielne rozwiązywanie zgłoszeń Zarządzanie kontami użytkowników w oparciu o...
    opublikowana: 24 czerwca 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Rejestracja / kategoryzacja / priorytetyzacja zgłoszeń oraz przekazywanie ich do odpowiednich grup wsparcia Pomoc zdalna dla użytkowników oraz samodzielne rozwiązywanie zgłoszeń Zarządzanie kontami użytkowników w oparciu o...
    opublikowana: 24 czerwca 2019
reklama