Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 14.12.2017

    Unic is looking for an experienced ICT and Service Desk Supporter to join our team in Wrocław. We are a Swiss, modern technology company – leading supplier of e-business solution in Europe. If you want to be a part of agile projects for the most...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.12.2017

    Working on this position you will: Resolve day to day enquiries acquired from clients via email or ticketing tool Report any anomalies influencing flawless functionality of service provided and ensuring the root cause of such behaviour Writing...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.12.2017

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Warszawa, mazowieckie 13.12.2017

    The opportunity You will perform a variety of assignments associated with assisting traders and supporting all back-office employees with day-to-day IT related issues. You will also be responsible for creating a positive image of IT and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 13.12.2017

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Nasi specjaliści to osoby z...

  • Kraków, małopolskie 13.12.2017

    Key Tasks and Responsibilities Provide second level end user support to RFG’s global to RFG clients using our proprietary ComplianceDesktop® | Anti-Corruption compliance platform and associated technology products Monitor network stability and...

  • Kraków, małopolskie 13.12.2017

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We believe that the values you are driven by are more important than your past experience. We...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 13.12.2017

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.12.2017

    Description As part of our strategy, we have established Business Service Centre in Krakow in March 2014 with ambition to deliver best-in-class efficient and effective business services. IT Specialist will be part of a Service Desk team in Krakow...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Odpowiedzialność i zakres obowiązków: Bieżące utrzymanie oraz monitoring infrastruktury informatycznej (sieć LAN i WAN, serwery, urządzenia pamięci masowej), m.in.: administrowanie ok. 30 systemami serwerowymi (Windows i Linux), optymalizacja ich...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy, Desktopy, Drukarki), oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • Legnica, dolnośląskie 12.12.2017

    Your new company Our Client, stable and international production facilities manufacturing near Legnica, is currently looking for IT Specialist. Your new role You will be part of global IT support team - as a IT Specialist (Operations & Support)...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.12.2017

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemu e-commerce, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży, monitoring nad poprawną pracą platformy e-commerce, zgłaszanie i raportowanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 11.12.2017

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 11.12.2017

    Clariant Global Business Services located in Łódź is a part of a globally leading specialty chemicals company headquartered in Switzerland. The main goal of the Center is to provide end-to-end services in the fields of finance, accounting,...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2017

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Rozwój i administrowanie międzynarodową aplikacją CA Service Desk Manager, wykonywanie modyfikacji w systemie, konfiguracja i utrzymanie serwerów aplikacyjnych. Ponadto: realizacja...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 11.12.2017

    Position description: We are looking for a Specialist who will join our IT Service Desk Team in Krakow providing 1st line support for the Shared Service Center in Krakow, European Sales Offices, European external warehouses and Asian Trading...

  • Kraków, małopolskie 10.12.2017

    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu odpowiedzialnego za dostawę rozwiązań informatycznych do naszych klientów z branży finansowej oraz obsługę ich zgłoszeń. W zakresie obowiązków będzie zdalne wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 09.12.2017

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 08.12.2017

    Your new company For our Client, an international company located in Kraków, we are looking for Junior Customer Service Specialist with English. Your new role Within this position you will be responsible for providing customer service to clients....

  • Warszawa, mazowieckie 07.12.2017

    Od ponad 25 lat wspieramy bezgotówkowe i elektroniczne procesy w gospodarce. Tworzymy nowe rozwiązania, pozwalające na poszerzanie oferty banków. Znajdujemy praktyczne zastosowania innowacyjnych technologii. Jesteśmy odpowiedzialnym partnerem...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 05.12.2017

    Location: Warsaw, Sienna 73 Street Contract of employment Provide 24x7 support and management of incidents throughout incident lifecycle within a production environment. Ensure service level agreements are met in support of clients’ and company’s...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 05.12.2017

    Wymagania: Wykształcenie wyższe; Pożądane doświadczenie w obszarze Help Desk, Service Desk, Obsłudze Klienta, współpracy z usługobiorcą; Mile widziane odbyte szkolenia z obsługi klienta; Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 05.12.2017

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 05.12.2017

    Obowiązki: Zapewnienie wsparcia dla wniosków składanych za pośrednictwem telefonu, e-maila, faksu, biletów usługi Service Now Rozwiązywanie problemów z aplikacjami Office (2010 i 2013), Windows 7 i 8.1, Internet oraz powiązanych problemów...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 03.12.2017

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 30.11.2017

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji...

  • Wrocław, dolnośląskie 30.11.2017

    Responsibilities: First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 28.11.2017

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się