Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 20.10.2017

    Your key responsibilities Assists with the deployment of hardware and software to end users (including the installation, configuration and testing of more complex firm hardware) Assists with provisioning and deprovisioning processing, including...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 20.10.2017

    Obsługa zgłoszeń w Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, Wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, Wsparcie...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 20.10.2017

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne), sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • Warszawa, mazowieckie 20.10.2017

    The opportunity: You will perform a variety of assignments associated with assisting traders and supporting all back-office employees with day-to-day IT related issues. You will also be responsible for creating a positive image of IT and...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.10.2017

    Description As a Service Desk Analyst you will provide first level support for the workspace area to all Credit Suisse employees requesting help. All users use the same desktop infrastructure platform, standard hardware and are part of the same...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 19.10.2017

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów​ Proaktywny monitoring Systemów Informatycznych Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i...

  • Warszawa, mazowieckie 19.10.2017

    Location: Warsaw, Sienna 73 Street Contract of employment Provide 24x7 support and management of incidents throughout incident lifecycle within a production environment. Ensure service level agreements are met in support of clients’ and company’s...

  • Gdynia, pomorskie 19.10.2017

    JOB DESCRIPTION: Our client is the leading international capital markets operator and investment banking partner in the Nordic and Baltic Sea regions. It is providing services in range of design and development of software engineering in banking...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk specialist

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 19.10.2017

    Zakres obowiązków: Realizacja bieżących i cyklicznych zadań jednostki, jak: analiza otoczenia regulacyjnego z punktu widzenia potencjalnego wpływu na działalność jednostek IT, monitorowanie terminowości i kompletności informacji w ramach MIS IT i...

  • Katowice, śląskie 18.10.2017

    Cel stanowiska: Zapewnienie wsparcia informatycznego użytkownikom Auchan Retail Polska. Na co dzień będziesz zajmował/a się: Przyjmowaniem zgłoszeń serwisowych, związanych z systemami informatycznymi, Świadczeniem wsparcia dla pracowników firmy,...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 18.10.2017

    Kluczowe zadania: Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek, Gospodarka magazynowa Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych Rozwiązywanie problemów informatycznych Współpraca z innymi sekcjami IT, w celu...

  • 2 lokalizacje 18.10.2017

    Zadania Wsparcie użytkownika (pierwsza linia wsparcia):rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w aplikacji IT. Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia. Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urządzeń...

  • Gdańsk, pomorskie 17.10.2017

    Workplace: Gdańsk ...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 17.10.2017

    Opis zadań: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy, konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, udział w realizowanych projektach z obszaru IT, Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów, praca...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2017

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy , Desktopy, Drukarki) , oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 16.10.2017

    Zadaniem zatrudnionej osoby będzie: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednio w narzędziu ITSM; Rejestracja i procesowanie zgłoszeń w narzędziu do zarządzania zgłoszeniami (ManageEngine...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.10.2017

    Job Description Specialist working in contractor service desk supporting IQ Navigator system, Super User of 3 rd Party Contingency Workforce and best in class for contractor selection criteria underpinned with commercial data, analytics and...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Workplace: Warsaw ...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Workplace: Warsaw ...

  • Kraków, małopolskie 16.10.2017

    Responsibilities: Support of business applications for a global enterprise Combined L1 and L2 support Performing daily Service Desk operations (end-user support, problem determination, troubleshooting etc.) Health maintenance / Performance check...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2017

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 15.10.2017

    Responsibilities: Monitoring and maximizing existing resources; Maintain system availability by managing and scheduling jobs; Provide 2nd level support to Service Desk and 3rd level support to IT-Supporters; Interact with Database Specialist,...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 14.10.2017

    Responsibilities: Monitoring and maximizing existing resources; Maintain system availability by managing and scheduling jobs; Provide 2nd level support to Service Desk and 3rd level support to IT-Supporters; Interact with Database Specialist,...

  • Poznań, wielkopolskie 14.10.2017

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.10.2017

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Poznań, wielkopolskie 12.10.2017

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 12.10.2017

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadasz za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji...

  • Wrocław, dolnośląskie 10.10.2017

    Responsibilities: First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in...

  • Warszawa, mazowieckie 27.09.2017

    Zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących wniosków i problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Banku diagnozowanie zgłaszanych awarii i udzielanie natychmiastowej pomocy przekazywanie zgłoszeń do innych...

  • Gdańsk, pomorskie 25.09.2017

    IT Operations Support Specialist role has two different demotions. First priority is to support and deliver the service according to service level agreements in-house (desktops, laptops and peripherals) and remotely across the Europe. Secondly is...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się