reklama

Praca service desk specialist

Mamy dla Ciebie 28 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • 3 lokalizacji
    Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w systemie...
    opublikowana: 4 lipca 2020
    • 3 lokalizacji
    Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w systemie...
    opublikowana: 4 lipca 2020
    • Gdańsk
    Opis stanowiska konfiguracja nowych stanowisk pracy (sprzęt komputerowy, telefon, drukarka) oraz wydawanie dostępów rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł), bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Łódź
    Support for our internal users within operations, accessibility and usability of IT systems (software and hardware), Dealing with phone/email/web requests from IT infrastructure users within the whole company (ca. 20.000 people from 40 different...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Warszawa
    Your tasks: Providing 2nd level support in the field of IT equipment for the retail fashion stores in Europe Supporting Service Desk Team in daily operations (including helping other Specialists with solving the most challenging cases) Providing...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Warszawa
    Main responsibilities Responding to calls for users’ support and resolving technical issues Creating and managing domain accounts in Active Directory Managing the IT equipment on site, including making available equipment for new starters and...
    opublikowana: 2 lipca 2020
    • Warszawa
    Do Twoich zadań należeć będzie : udzielanie merytorycznego wsparcia i rozwiązanie problemów, wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów, w tym dotyczących systemów rozliczeniowych Elixir i Euro Elixir oraz usług bankowych i cyfrowych,...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Utrzymanie środowisk ekosystemu narzędzi IT z grupy Atlassian, Rozwój funkcjonalności ekosystemu narzędzi IT z grupy Atlassian, Analizę potrzeb użytkownika, Modelowanie usług IT w narzędziu Jira...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    Do you dream of working in a company that is driven by a meaningful purpose? An inclusive company that empowers you to do your best and be innovative? We’re looking for IT On-Site Support Specialist to our office in Warsaw, Poland. The person...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    Dołączysz do zespołu Service Desk , który na co dzień zajmuje się analizą i usprawnieniem procesów wewnętrznych oraz wsparciem technicznym pracowników Grupy Empik. Zespół szuka rozwiązań na niestandardowe problemy, a rzeczy niemożliwe robi od...
    opublikowana: 1 lipca 2020
reklama