reklama

Praca service desk specialist, mazowieckie

Mamy dla Ciebie 13 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    You will be responsible for: Providing first line technical assistance to teams in Europe, LATAM, USA and Australia with varying levels of experience, skills and needs Collect all relevant information from users and systems for appropriate...
    opublikowana: 8 lipca 2020
    • Warszawa
    W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Utrzymanie środowisk ekosystemu narzędzi IT z grupy Atlassian, Rozwój funkcjonalności ekosystemu narzędzi IT z grupy Atlassian, Analizę potrzeb użytkownika, Modelowanie usług IT w narzędziu Jira...
    opublikowana: 8 lipca 2020
    • Warszawa
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń informatycznych, Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń, Monitorowanie infrastruktury, Monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, Udzielanie informacji, Pomoc w obsłudze...
    opublikowana: 7 lipca 2020
    • Warszawa
    Do Twoich zadań należeć będzie : udzielanie merytorycznego wsparcia i rozwiązanie problemów, wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów, w tym dotyczących systemów rozliczeniowych Elixir i Euro Elixir oraz usług bankowych i cyfrowych,...
    opublikowana: 6 lipca 2020
    • Warszawa
    Twoje zadania: Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie realizacji Instalacja i konfiguracja...
    opublikowana: 6 lipca 2020
    • Warszawa
    About this opportunity As an IT Service Desk Specialist you will work together with Nordic Units in order to align local procedures to the Nordic standards and solve tasks that require independent judgment and own decisions on how they should be...
    opublikowana: 5 lipca 2020
    • mazowieckie
    Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w systemie...
    opublikowana: 4 lipca 2020
    • Warszawa
    Your tasks: Providing 2nd level support in the field of IT equipment for the retail fashion stores in Europe Supporting Service Desk Team in daily operations (including helping other Specialists with solving the most challenging cases) Providing...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Warszawa
    Main responsibilities Responding to calls for users’ support and resolving technical issues Creating and managing domain accounts in Active Directory Managing the IT equipment on site, including making available equipment for new starters and...
    opublikowana: 2 lipca 2020
    • Warszawa
    Do you dream of working in a company that is driven by a meaningful purpose? An inclusive company that empowers you to do your best and be innovative? We’re looking for IT On-Site Support Specialist to our office in Warsaw, Poland. The person...
    opublikowana: 1 lipca 2020
reklama