Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 8 - 10 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 21.02.2018

    Ilość wakatów: 3 (w różnych obszarach) Główne zadania: uczestnictwo projektach bankowych; administrowanie aplikacjami bankowymi i bazami danych; wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk; współpraca z dostawcami...

  • Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    Zadania do realizacji: Rozwiązywanie zgłoszeń i zleceń użytkowników dotyczących stacji roboczych i aplikacji użytkowych Administrowanie stacjami roboczymi, konfigurowanie i instalowanie komputerów, instalowanie i konfigurowanie aplikacji...

  • Kraków, małopolskie 21.02.2018

    Position description: We are looking for a Specialist who will join our IT Service Desk Team in Krakow providing 1st line support for the Shared Service Center in Krakow, European Sales Offices, European external warehouses and Asian Trading...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 21.02.2018

    Opis zadań: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy, konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, udział w realizowanych projektach z obszaru IT, Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów, praca...

  • Poznań, wielkopolskie 21.02.2018

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • Warszawa, mazowieckie 21.02.2018

    Praca w naszym Service Desk to nie tylko zautomatyzowany proces obsługi zgłoszeń i nowoczesne platformy prowadzenia wideokonferencji. To przede wszystkim profesjonalna komunikacja i wsparcie sporego już portfela klientów, najczęściej wymagających...

  • Goleniów, Szczecin (okolice), Łozienica (pow. goleniowski), zachodniopomorskie 20.02.2018

    Become a part of the Global IT team As a Specialist Global Service Desk you will provide an operational and technical IT assistance to LM Wind Power employees in order to enable to operate more effectively and efficiently. To provide a single...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 20.02.2018

    Kluczowe zadania: Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek, Gospodarka magazynowa Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych Rozwiązywanie problemów informatycznych Współpraca z innymi sekcjami IT, w celu...

  • Wrocław, dolnośląskie 20.02.2018

    Twoje obowiązki: Pierwsza linia wsparcia dla pracowników, obsługa zgłoszeń w systemie ServiceDesk Zapewnienie prawidłowego działania urządzeń w salach konferencyjnych, usuwanie bieżących awarii oraz wdrażanie nowych rozwiązań Instalacja systemów...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.02.2018

    ANIXE is a technology company founded in 1997. We specialize in delivering a high-performance, top-notch sales solutions dedicated to travel and tourism industry. We strongly believe that employee empowerment leads to innovative solutions that...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    On this role you will be responsible for reactive and proactive incident response following ITIL framework. The tickets (Remedy) will be provide and selected by Service Desk team. You will also liaising with 3 rd line support and from time to...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 19.02.2018

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.02.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Warszawa, mazowieckie 14.02.2018

    Zadania: Koordynacja działań informatycznych związanych z pracami likwidacji, przemieszczania, modernizacji i tworzenia nowych placówek Banku Obsługa bazy CMDB Koordynacja usługi IT Współpraca operacyjna z zewnętrznymi dostawcami usług...

  • Pabianice, łódzkie 14.02.2018

    Do obowiązków osoby będzie należało: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych. Rejestracja błędów i usterek zgłaszanych przez użytkowników. ...

  • Warszawa, mazowieckie 14.02.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie pracowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Udział w konfiguracji oraz obsłudze...

  • Warszawa, mazowieckie 13.02.2018

    Obowiązki: Obsługa zgłoszeń na grupach w Service Desk w II linii wsparcia Śledzenie napływu zgłoszeń Identyfikacja i analiza problemów w sieci Wystawianie i obsługa FN (Fault Notice – powiadomienia o wykrytych problemach masowych), Koordynacja...

  • Warszawa, mazowieckie 13.02.2018

    Contribute in the strategy recommendation, design and implementation of the Enterprise Mobility Management (EMM) environment and corresponding policy development, in order to meet current and future business needs, Ensure the best possible mobile...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.02.2018

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Nasi specjaliści to osoby z...

  • Warszawa, mazowieckie 12.02.2018

    Zadania do realizacji: Współtworzenie designu, implementacja i utrzymanie środowiska Enterprise Desktop zgodnie z wymaganiami biznesowymi Udział w kluczowych projektach infrastrukturalnych Wsparcie projektów w obszarze automatyzacji urządzeń...

  • 6 - 8 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 09.02.2018

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...

  • o firmie
    2 lokalizacje 09.02.2018

    Wymagania: ukończone studia wyższe min. roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku orientacja na użytkownika, umiejętność zarządzania czasem, zdolności analityczne efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk’u...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 08.02.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w obszarze aplikacji MS, m.in.: SharePoint, Dynamics AX / CRM, Active Directory, IBM BPM Monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności serwerów MS Windows 2016 i MS SQL oraz aplikacji biznesowych...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 06.02.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 02.02.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 01.02.2018

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemu e-commerce, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży, monitoring nad poprawną pracą platformy e-commerce, zgłaszanie i raportowanie...

  • Kraków, małopolskie 31.01.2018

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie problemów użytkowników drogą telefoniczną lub mailową Identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych Rozwiązanie problemów zgłaszanych przez system monitoringu aplikacji Określenie źródeł problemów...