Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.10.2018

    Opis oferty Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.10.2018

    Nasze wyzwania dla Ciebie: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla wszystkich pracowników i partnerów banku zgodnie z obowiązującymi procedurami monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie obsługi zgłoszeń...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od wewnętrznych klientów, Rejestracja zgłoszeń w systemie, Wstępna analiza zgłoszeń, Rozwiązywanie problemów lub ich przekazywanie do kolejnej linii wsparcia. ...

  • Pruszków, Warszawa (okolice), mazowieckie 19.10.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników – dbałość z zamykanie zgłoszeń w odpowiednim czasie Administracja i zarządzanie kontami użytkowników Instalacja,...

  • o firmie

    Białystok, podlaskie 19.10.2018

    You will be a good match if you: Have at least 1 year of experience in direct user support Have excellent knowledge of MS Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 Have knowledge of Windows server systems 2008/2012/2016 Have practical...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 18.10.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 18.10.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników systemów informatycznych Możliwość rozwoju w obszarze wsparcia aplikacji IBM i Microsoft, m.in.: SharePoint, Dynamics AX / CRM, Active Directory, SCOM Monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 18.10.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 17.10.2018

    Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski) Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie i pomoc użytkownikom systemu; obsługa użytkowników systemu informatycznego; opieka nad rozwojem systemu; prowadzenie szkoleń użytkowników systemu; udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    ...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 17.10.2018

    ZADANIA Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu, Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Our Client, a global media company, which is expanding its technical team in Warsaw, is currently seeking a Application Support Specialist (Line 2). The Application Support Specialist’s main responsibilities will include providing daily...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zatrudnionej osobie oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitów – sam decydujesz co się w nim znajdzie, zniżki na produkty AXA (ubezpieczenia samochodowe, turystyczne, mieszkaniowe, NNW), możliwość dzielenia pasji...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.10.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Kruszwica, kujawsko-pomorskie 16.10.2018

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych dla systemów informatycznych Świadczenie usług wsparcia dla użytkowników systemów informatycznych Obsługa zgłoszeń serwisowych z m.in. z zakresu: komputerów użytkowników oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    On behalf of our Client, global company we are currently looking for Service Desk Analyst who will join team in Warsaw city centre (near metro station). On this position you will join team in Poland which provide technical support all over the...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    At DB Schenker Technology Center Warsaw you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.10.2018

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.10.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.10.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    We are looking for a person who will be responsible for PwC internal busienss applications support. The applications are the internal systems used in all PwC offices around the world - in Eastern, Central and Western clusters. The person will be...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Porozmawiaj z Emplobotem Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitorowanie logów bezpieczeństwa, identyfikacji i incydentów...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.10.2018

    You’ll be responsible for: Installation, configuration and overal support of IT infrastructure, in terms of hardware, operating systems, network and voice connectivity Ongoing monitoring, analysis and improvement to the Windows, Linux, VMware and...

  • o firmie
    2 lokalizacje 14.10.2018

    CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    Główne zadania: Bieżąca obsługa użytkowników poprzez realizację zgłoszeń w systemie HelpDesk Bezpośrednie wsparcie użytkowników w siedzibie firmy jak również w lokalizacjach zdalnych (Warszawa) Przygotowywanie stacji roboczych dla użytkowników...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 14.10.2018

    As Senior Technical Support Engineer you will be responsible for: Service Desk service request, incident and problem handling. Following pre-defined communication channels and informing different parties. Handling tasks according to KPI’s and...

  • o firmie
    2 lokalizacje 13.10.2018

    Czym będziesz się zajmować? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    Twoje zadania w codziennej pracy: Obsługa zgłoszeń Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych, wsparcia dla systemów Windows 7/10, OSX, a także pakietu MS Office 2010/13/16...

  • Opole, opolskie 13.10.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • 3 lokalizacje 13.10.2018

    Obowiązki: Wsparcie techniczne w zakresie urządzeń mobilnych, aplikacji biznesowych, biurowych; Pierwszy punkt kontaktu za pośrednictwem telefonu, czatu, poczty elektronicznej; Przekazywanie zadań wyższych linii wsparcia technicznej;...

  • Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Rozwój i administrowanie międzynarodową aplikacją CA Service Desk Manager, wykonywanie modyfikacji w systemie, konfiguracja i utrzymanie serwerów aplikacyjnych. Ponadto: realizacja...

  • Raszyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 11.10.2018

    Podstawowe zadania: Rejestrowanie, zarządzanie i rozwiązywanie problemów oraz obsługa zgłoszeń serwisowych w zakresie oprogramowania użytkowego, sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych Zarządzanie ewidencją sprzętu oraz licencji...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 08.10.2018

    Opis zadań: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy, konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, udział w realizowanych projektach z obszaru IT, Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów, praca...