reklama

Praca service desk specialist, Polska

Mamy dla Ciebie 26 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń informatycznych, Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń, Monitorowanie infrastruktury, Monitorowanie i eskalowanie zgłoszeń, Udzielanie informacji, Pomoc w obsłudze...
    opublikowana: 7 lipca 2020
    • Poznań
    Twoje zadania na tym stanowisku to: Wsparcie użytkowników w obszarze obsługi wewnętrznych systemów IT Obsługa zgłoszeń telefonicznych/ elektronicznych/ osobistych celem zapewnienia płynności obsługi infrastruktury IT Prowadzenie rejestru spraw...
    opublikowana: 7 lipca 2020
    • Warszawa
    Do Twoich zadań należeć będzie : udzielanie merytorycznego wsparcia i rozwiązanie problemów, wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów, w tym dotyczących systemów rozliczeniowych Elixir i Euro Elixir oraz usług bankowych i cyfrowych,...
    opublikowana: 6 lipca 2020
    • Warszawa
    Twoje zadania: Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie realizacji Instalacja i konfiguracja...
    opublikowana: 6 lipca 2020
  • Super oferta
    Rekrutacja zdalna
    • Łódź
    Twoja rola: W Polsce Recticel działa w ramach linii biznesowej Bedding i Insulation. W Łodzi firma produkuje materace i łóżka kontynentalne (znane w Polsce z takich marek jak Sembella czy Schlaraffia), zatrudniając 650 osób. W Łodzi też znajduje...
    opublikowana: 6 lipca 2020
    • Warszawa
    About this opportunity As an IT Service Desk Specialist you will work together with Nordic Units in order to align local procedures to the Nordic standards and solve tasks that require independent judgment and own decisions on how they should be...
    opublikowana: 5 lipca 2020
    • 3 lokalizacji
    Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w systemie...
    opublikowana: 4 lipca 2020
    • 3 lokalizacji
    Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w systemie...
    opublikowana: 4 lipca 2020
    • Gdańsk
    Opis stanowiska konfiguracja nowych stanowisk pracy (sprzęt komputerowy, telefon, drukarka) oraz wydawanie dostępów rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych (m.in. nadawanie uprawnień, resety haseł), bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Łódź
    Support for our internal users within operations, accessibility and usability of IT systems (software and hardware), Dealing with phone/email/web requests from IT infrastructure users within the whole company (ca. 20.000 people from 40 different...
    opublikowana: 3 lipca 2020
reklama