Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 2017-10-17

    Key responsibilities: Supporting and resolving incidents and trouble tickets of the HR applications Interacting with application users Performing 2st level analysis, troubleshooting and incidents handling Escalating problems to 3rd line support...

  • Gdańsk, pomorskie 2017-10-17

    Workplace: Gdańsk ...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 2017-10-17

    Opis zadań: wsparcie zdalnych klientów wewnętrznych w codziennej pracy, konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, udział w realizowanych projektach z obszaru IT, Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów, praca...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy , Desktopy, Drukarki) , oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-10-16

    Zadaniem zatrudnionej osoby będzie: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednio w narzędziu ITSM; Rejestracja i procesowanie zgłoszeń w narzędziu do zarządzania zgłoszeniami (ManageEngine...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-10-16

    Job Description Specialist working in contractor service desk supporting IQ Navigator system, Super User of 3 rd Party Contingency Workforce and best in class for contractor selection criteria underpinned with commercial data, analytics and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk specialist

    Tak, chcę!

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-16

    Your key responsibilities Assists with the deployment of hardware and software to end users (including the installation, configuration and testing of more complex firm hardware) Assists with provisioning and deprovisioning processing, including...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • Gdynia, pomorskie 2017-10-16

    JOB DESCRIPTION: Our client is the leading international capital markets operator and investment banking partner in the Nordic and Baltic Sea regions. It is providing services in range of design and development of software engineering in banking...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Workplace: Warsaw ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Workplace: Warsaw ...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-16

    Responsibilities: Support of business applications for a global enterprise Combined L1 and L2 support Performing daily Service Desk operations (end-user support, problem determination, troubleshooting etc.) Health maintenance / Performance check...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 2017-10-15

    Responsibilities: Monitoring and maximizing existing resources; Maintain system availability by managing and scheduling jobs; Provide 2nd level support to Service Desk and 3rd level support to IT-Supporters; Interact with Database Specialist,...

  • Gdańsk, Gdynia, Sopot, pomorskie 2017-10-14

    Responsibilities: Monitoring and maximizing existing resources; Maintain system availability by managing and scheduling jobs; Provide 2nd level support to Service Desk and 3rd level support to IT-Supporters; Interact with Database Specialist,...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-14

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-10-12

    Description As a Service Desk Analyst you will provide first level support for the workspace area to all Credit Suisse employees requesting help. All users use the same desktop infrastructure platform, standard hardware and are part of the same...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2017-10-12

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów​ Proaktywny monitoring Systemów Informatycznych Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-12

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-12

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2017-10-12

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadasz za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-10

    Location: Warsaw, Sienna 73 Street Contract of employment Provide 24x7 support and management of incidents throughout incident lifecycle within a production environment. Ensure service level agreements are met in support of clients’ and company’s...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-10

    Responsibilities: First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-10-04

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne), sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • Katowice, śląskie 2017-10-03

    Cel stanowiska: Zapewnienie wsparcia informatycznego użytkownikom Auchan Retail Polska. Na co dzień będziesz zajmował/a się: Przyjmowaniem zgłoszeń serwisowych, związanych z systemami informatycznymi, Świadczeniem wsparcia dla pracowników firmy,...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-02

    ZADANIA: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony); Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów; Opieka nad sprzętem komputerowym i...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-09-27

    Zakres obowiązków: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń dotyczących wniosków i problemów związanych z funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Banku diagnozowanie zgłaszanych awarii i udzielanie natychmiastowej pomocy przekazywanie zgłoszeń do innych...

  • Gdańsk, pomorskie 2017-09-25

    IT Operations Support Specialist role has two different demotions. First priority is to support and deliver the service according to service level agreements in-house (desktops, laptops and peripherals) and remotely across the Europe. Secondly is...

  • 3 lokalizacje 2017-09-20

    What will be your duties (depending on the role)? 1st Line of Support: providing IT Support & delivering high quality service, logging incidents in the database and responding to incidents & requests, solving basic incidents & transfering more...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się