Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-18

    Description Global Asset Management Marketing creates and delivers AM-wide, channel-focused marketing solutions that contribute significantly to the success of the business. Serving as both service provider and sparring partner in the...

  • 3 lokalizacje 2017-08-18

    What will be your duties (depending on the role)? 1st Line of Support: providing IT Support for colleagues working for the company, delivering high quality service, logging incidents in the database and responding to incidents & requests, solving...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-17

    Description As part of our strategy, we have established Business Service Centre in Krakow in March 2014 with ambition to deliver best-in-class efficient and effective business services. IT Specialist will be part of a Service Desk team in Krakow...

  • Gdynia, pomorskie 2017-08-17

    Bachelor/Masters degree is required Profile You have good communication skills You are fluent in English You are ready to support highly available production environment by participating in a rotating on-call duty You are ready to work in a...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-08-17

    IT Operations Support Specialist role has two different demotions. First priority is to support and deliver the service according to service level agreements in-house (desktops, laptops and peripherals) and remotely across the Europe. Secondly is...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk specialist

    Tak, chcę!

  • Łódź, łódzkie 2017-08-16

    Clariant Global Business Services located in Łódź is a part of a globally leading specialty chemicals company headquartered in Switzerland. The main goal of the Center is to provide end-to-end services in the fields of finance, accounting,...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-16

    Responsibilities: Supporting and resolving incidents and trouble tickets of the HR applications Interacting with application users Performing 2 st level analysis, troubleshooting and incidents handling Escalating problems to 3rd line support (if...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2017-08-16

    Obsługa zgłoszeń w Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, Wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, Wsparcie...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-15

    Responsibilities: First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-12

    Main responsibilities & duties: Problem/request resolution Contact person for the IT Service Desk for 2nd level incidents/requests. Responsible for the finding and implementing of a timely and correct solution for all 2nd level incidents/requests...

  • Białystok, podlaskie 2017-08-10

    Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia wyższego (Technologie Informacyjne lub pokrewne) lub w trakcie studiów 2-letniego doświadczenia w dziale ServiceDesk Znajomości zagadnień sieciowych (protokół TCP/IP, VPN) , Systemów Antywirusowych Dobrej,...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-09

    Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wsparcie pierwszego poziomu; Identyfikowanie, rejestrowanie i klasyfikowanie zdarzeń i zgłoszeń usług; Praca jako jeden punkt kontaktu dla wszystkich użytkowników IT (w kraju i zagranicą); Wsparcie...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2017-08-08

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych Analiza powtarzających się...

  • Katowice, śląskie 2017-08-07

    Cel stanowiska: Zapewnienie wsparcia informatycznego użytkownikom Auchan Retail Polska. Na co dzień będziesz zajmował/a się: Przyjmowaniem zgłoszeń serwisowych, związanych z systemami informatycznymi, Świadczeniem wsparcia dla pracowników firmy,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-07

    Key responsibilities: Supporting and resolving incidents and trouble tickets of the HR applications Interacting with application users Performing 2 st level analysis, troubleshooting and incidents handling Escalating problems to 3rd line support...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-05

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie infrastruktury IT (serwerów, narzędzi wirtualizacji, systemów operacyjnych (Unix/Linux/Windows), baz danych (Oracle, Sybase, MSSQL) oraz Middleware. W szczególności będzie to...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-01

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: utrzymanie oraz zapewnienie poprawnego funkcjonowania i eksploatacji powierzonych systemów informatycznych; samodzielne diagnozowanie oraz rozwiązywanie...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-07-25

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadasz za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu, Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się