reklama

Praca service desk specialist, Warszawa

Mamy dla Ciebie 11 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Your tasks: Providing 2nd level support in the field of IT equipment for the retail fashion stores in Europe Supporting Service Desk Team in daily operations (including helping other Specialists with solving the most challenging cases) Providing...
    opublikowana: 3 lipca 2020
    • Warszawa
    Main responsibilities Responding to calls for users’ support and resolving technical issues Creating and managing domain accounts in Active Directory Managing the IT equipment on site, including making available equipment for new starters and...
    opublikowana: 2 lipca 2020
    • Warszawa
    Do Twoich zadań należeć będzie : udzielanie merytorycznego wsparcia i rozwiązanie problemów, wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji Klientów, w tym dotyczących systemów rozliczeniowych Elixir i Euro Elixir oraz usług bankowych i cyfrowych,...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Utrzymanie środowisk ekosystemu narzędzi IT z grupy Atlassian, Rozwój funkcjonalności ekosystemu narzędzi IT z grupy Atlassian, Analizę potrzeb użytkownika, Modelowanie usług IT w narzędziu Jira...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    Do you dream of working in a company that is driven by a meaningful purpose? An inclusive company that empowers you to do your best and be innovative? We’re looking for IT On-Site Support Specialist to our office in Warsaw, Poland. The person...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    Dołączysz do zespołu Service Desk , który na co dzień zajmuje się analizą i usprawnieniem procesów wewnętrznych oraz wsparciem technicznym pracowników Grupy Empik. Zespół szuka rozwiązań na niestandardowe problemy, a rzeczy niemożliwe robi od...
    opublikowana: 1 lipca 2020
    • Warszawa
    Wymagania: Doświadczenie w zawodzie: minimum 10 lat Umiejętność instalacji, konfiguracji i utrzymania stacji roboczych z systemem Windows Umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej i pracy zdalnej z użytkownikiem końcowym. Umiejętność analizy...
    opublikowana: 29 czerwca 2020
    • Warszawa
    Twoje zadania: Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT Wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie realizacji Instalacja i konfiguracja...
    opublikowana: 29 czerwca 2020
    • Warszawa
    About this opportunity As an IT Service Desk Specialist you will work together with Nordic Units in order to align local procedures to the Nordic standards and solve tasks that require independent judgment and own decisions on how they should be...
    opublikowana: 25 czerwca 2020
    • Warszawa
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie...
    opublikowana: 23 czerwca 2020
reklama