Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 20.05.2018

    Key Accountabilities: Provide leadership and innovation by specializing in Problem Management processes Lead special projects setting strategic architectural and software direction while continuing to fully utilize expertise Possess knowledge in...

  • Kraków, małopolskie 20.05.2018

    The Digital Service Manager role is a hands on role involving all aspects of service delivery, 24/7 operations, effective monitoring, change and release management, logging and alerting in a DevOps environment. As well as working with global...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 17.05.2018

    WHAT YOU CAN EXPECT An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.05.2018

    Your tasks: Management of PMO teams with Technicians, Team Leaders, Service Desk Agents Create working relationships with project managers and other PMO Calculations and reports relative to the project (SLA, KPIs, Productivity, Financials, other)...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.05.2018

    Your Role: Areas of responsibility: Delivery Management Management of the IT Service Delivery Team including responsibility for application support, career development and staff appraisals Ensuring the SLA’s are achieved, service quality and...

  • Kraków, małopolskie 16.05.2018

    Key Accountabilities: Provide leadership and innovation by specializing in Problem Management processes Lead special projects setting strategic architectural and software direction while continuing to fully utilize expertise Possess knowledge in...

  • Gdańsk, pomorskie 16.05.2018

    JOB Description Provides daily guidance, leadership and mentoring to the Service Desk engineers. Closely monitors service desk engineers’ daily and ongoing performance, providing clear, timely coaching on troubleshooting methods and ticket...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    service desk team leader

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 14.05.2018

    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze Service Desk, na rynkach zagranicznych i w Polsce Rozwój biznesu w zakresie sprzedaży usług Sii dla średnich i dużych przedsiębiorstw Samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży usług w...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 13.05.2018

    Purpose of the role: Being a single point of contact for one global account supervising multiple Service Desks or more medium-sized accounts Ensuring development and operation of the Service Desk services according to agreed operational service...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 10.05.2018

    Opis stanowiska: Aktywne monitorowanie potrzeb biznesowych oraz dostarczanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych dla biznesu w obszarze finansów. Współtworzenie koncepcji funkcjonalnych dla zgłaszanych propozycji zmian, ich implementacja oraz...