reklama

Praca service desk team leader, Polska

Mamy dla Ciebie 12 ofert
    • Kraków
    You will be responsible for: Supporting and coaching the team members to maximize their productivity and efficiency, Acting as a senior support resource for service desk staff in resolving client issues. Cooperating with all IT tiered support...
    opublikowana: 20 stycznia 2019
    • Zabierzów (pow. krakowski), Kraków
    Co będziesz robić? Koordynować realizację strategii rozwoju usług wsparcia technicznego trzech wymiarach: technologii, narzędzi oraz budowania zaangażowania zespołów Rozwijać, nadzorować i mierzyć jakość usług wsparcia technicznego (utrzymywanie...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Kraków
    The Service User Experience Manager will be held accountable for the following responsibilities: Monitor team performance to ensure customers are receiving the highest level of service by meeting expected Service Level Agreements (SLAs)...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Łódź
    Job Description/Purpose: Operations Manager will be accountable for all aspects of delivery to one or a number of clients supported by our Global Delivery Centre in Poland. The successful Candidate will also manage a team of Service Desk Team...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Łódź
    We are currently looking for a Team Manager who will be responsible for managing a team of Service Desk consultants, influencing service delivery and making sure required service levels are achieved. Leading and motivating the team Identifying...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Kraków
    We offer: Being a part of the IT Team and will have exposure to our global business and how we work across a variety of markets including, the US, UK, Germany, Italy and France. Open and trusted teamwork in which we value fun along the way....
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Kraków
    Wraz z dynamicznym rozwojem, nasz klient poszukuję osoby na stanowisko Koordynator ds. Wsparcia Teleinformatycznego (Service Desk). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie bieżącego wsparcia udzielanego użytkownikom...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Duties: Management of multifunctional teams (team leaders, developers, supporters, testers, analysts, and more) Participation in Service Delivery Centre department development Process and performance improvement in entrusted Services Taking the...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Słomniki
    Zakres odpowiedzialności: Zarządzanie pracą zespołu Service Desk Zapewnienie oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi klienta wewnętrznego dla wszystkich zapytań Analiza oraz eskalacja nierozstrzygniętych problemów Odpowiedzialność za...
    opublikowana: 13 stycznia 2019
    • Warszawa
    Challenges: Ensure that all tasks in the area under his/her team’s responsibility (incidents, service requests, project tasks) are handled and completed in the requested timeframe. Ensure supporters share knowledge in a structured way in line...
    opublikowana: 13 stycznia 2019
reklama