Ta oferta pracy jest nieaktualna od 108 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Service Center Specialist

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 01.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Service Center Specialist
    Miejsce pracy: Warszawa
    42099
    Szukamy osoby nastawionej na rozwój, która będzie odpowiedzialna za reagowanie na zgłoszenia od klientów i inżynierów serwisowych oraz pomoc w zamawianiu części.
    Obowiązki:
    • Przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz rejestrowanie ich w odpowiednim systemie
    • Identyfikowanie zobowiązań w ramach warunków umowy z klientami i zapewnienie im właściwego wsparcia.
    • Planowanie pracy inżynierów serwisu
    • Planowanie przeglądów oraz upgradów aparatów zgodnie z zaleceniami producenta
    • Wprowadzanie wszystkich komentarzy do systemu oraz uzgadnianie planu działania z zespołem
    • Prace administracyjne, bieżące uzupełnianie bazy danych
    • Zamawianie części oraz organizacja dostawy
    • Eskalacje ewentualnych problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
    Wymagania:
    • Doświadczenie w roli obsługi klienta mile widziane.
    • Biegła znajomość języka polskiego.
    • Średnio-zaawansowana znajomość języka angielskiego.
    • Biegłość w programach PowerPoint, Word, Excel i Outlook.
    • Efektywne zarządzanie czasem i umiejętności organizacyjne.
    • Doskonałe umiejętnościci komunikacji interpersonalnej, ustnej i pisemnej.
    • Umiejętności analityczne oraz rozwiązywania problemów.
    • Umiejętność pracy pod presją czasu.

     

    Dodatkowe umiejętności:
    • Zdolność do samodzielnej pracy pod minimalnym nadzorem.
    • Umiejętność pracy zespołowej, wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w globalnie zróżnicowanym zespole w różnych strefach czasowych.
    • Umiejętość szybkiego identyfikowania i ustalania priorytetów, tworzenia rozwiązań i dotrzymywania terminów.
    Doświadczenie w międzynarodowym środowisku