Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Service Delivery Coordinator

KOTRAK S.A.

  • Parczewskiego 25, Katowice
    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

KOTRAK S.A.

Parczewskiego 25

Katowice

Technologie, których używamy

Wymagane

  • ITIL

Mile widziane

  • Comarch ERP XL

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie usługami świadczonymi dla Klientów w tym również międzynarodowych oraz proponowanie usprawnień istniejących procesów

  • postępowanie zgodnie z ustaleniami zawartymi w SLA, tworzenie i dostosowywanie wskaźników KPI

  • opracowywanie i wdrażanie standardów świadczenia usług IT

  • wprowadzanie zmian do obszaru, który wymaga doskonalenia

  • zapewnienie ciągłości usług według kontraktu, dbanie o wysoką jakość usług dostarczanych do Klienta

  • monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów oraz zastosowanych systemów mających ją usprawnić

  • ścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy w tym głównie działami developerskimi

  • ścisła współpraca z Klientem i Project Managerami po jego stronie

  • negocjacje i kontakty z powierzonymi klientami

  • wdrażanie standardów procesów

  • prowadzenie szkoleń dla pracowników

  • tworzenie raportów dla Klientów jak i Zarządu

  • zarządzanie dokumentacją oraz jej aktualizacja

Nasze wymagania

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w organizacji świadczącej usługi outsourcingowe

  • wiedza z zakresu ITIL

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

  • dobra znajomość pakietu MS Office, w tym głównie Excel

Mile widziane

  • doświadczenie w jednym z procesów ITIL: change management, incydent management, knowledge management, problem management

  • doświadczenie na 1 linii wsparcia

  • znajomość JIRA lub innego narzędzia do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi

  • znajomość systemu/systemów klasy ERP

To oferujemy

  • z nami kreujesz rozwiązania z obszaru IT i masz możliwość poszerzania swoich kompetencji

  • każda Twoja inicjatywa zostanie dostrzeżona

  • otwartą ścieżkę kariery i awansu zawodowego wraz z rozwojem firmy

  • masz możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej i pakietu sportowego na preferencyjnych warunkach

  • masz możliwość nauki j. angielskiego na cotygodniowych zajęciach finansowanych w 100% przez Pracodawcę

  • u nas nie ma ściśle określonego dress – code’u

  • możesz być częścią firmy eco – friendly, stawiającej również na innowacyjne projekty m.in. z sektora elektromobilności

  • świętujemy wspólnie większe i mniejsze sukcesy, uczestniczymy w wyjazdach integracyjnych

  • możesz liczyć na wsparcie seniorów z danego obszaru merytorycznego

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

Jesteś osobą zorganizowaną, która lubi wprowadzać usprawnienia do obszaru, którym się zajmuje? Cenisz możliwość współpracy z Klientami, innymi działami w firmie, a także możliwość rozwoju w kontekście powierzonych zadań? Świetnie - zapraszamy więc do udziału w rekrutacji na stanowisko Service Delivery Coordinator!