Oferta pracy

Service Delivery Manager

Arche Consulting Sp z o.o. Sp. k.

  • Kraków, małopolskie

  • ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

O firmie:

Z ramienia naszego klienta, amerykańskiej korporacji dostarczającej najwyższej klasy rozwiązań w obszarze IT, nowych technologii oraz outsourcingu, w związku z dynamicznym rozwojem zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko:  Service Delivery Manager. Będziesz odpowiedzialny za zapewnianie odpowiedniej jakości usług i przestrzeganie KPI-ów w zespole ok. 100 pracowników. Szukamy osoby proaktywnej, która nie boi się wyzwań, potrafi badać potrzeby klientów i  tworzyć procedury które na nie odpowiadają. Jeśli chcesz się rozwijać, a branże social media uważasz za przyszłość to ta praca jest dla Ciebie!

Service Delivery ManagerNumer ref.: SDM / KRK / MAS

Obowiązki:

  • zarządzanie zespołem ok. 100 pracowników,
  • współpraca z klientami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi i dbanie o zapewnianie jak najwyższych standardów usług serwisowych,
  • ustanowienie procedur kontroli procesu, które zapewnią zgodną z umową jakość usług dla  klientów pod kątem SLA'ów oraz KPI-ów,
  • monitorowanie ogólnej wydajności usług,
  • identyfikowanie obszarów wymagających usprawnienia i wdrożenie działań maksymalizujących poziom satysfakcji klienta,
  • mapowanie wymagań klientów oraz koordynowanie rozwoju i wdrażania procesów zgodnie z ustalonymi wytycznymi,
  • przygotowywanie raportów oraz organizowanie spotkań serwisowych,
  • planowanie, monitorowanie i ocenianie wkładów pracy poszczególnych pracowników oraz egzekwowanie stosowania zasad i procedur.

Wymagania:

  • przynajmniej 2 letnie doświadczenie  w koordynacji i realizacji projektów dla klientów: preferowane sektory marketing oraz CS,
  • biegła znajomość języka angielskeigo- poziom min. C1- ze względu na międzynarodowy charakter zaspołów, musisz biegle władać językiem angielskim aby bez problemu porozumieć się z wszytskimi pracownikami,
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym 24/7- warunek konieczny,
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość innego języka europejskiego będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziane zainteresowanie obszarzem social media.

Benefity i warunki zatrudnienia:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o prace na pełen etat,
  • konkurencyjne wynagrodzenie oraz praca w modelu hybrydowym,
  • pełne wsparcie przy wdrożeniu oraz na dalszych etapach rozwoju,
  • możliwość wzięcia udziału w dodatkowych inicjatywach oraz zgłaszania własnych pomysłów i usprawnień,
  • pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, MyBenefit,
  • rozwijanie umiejętności językowych w codziennej pracy,
  • możliwość podniesienia kompetencji zawodowych w międzynarodowym środowisku.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV w języku angielskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne