Ta oferta pracy jest nieaktualna od 252 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Service Delivery Project Manager

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 10 - 12 tys. zł brutto
  • 13.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Service Delivery Project Manager
    Miejsce pracy: Wrocław
    Nr ref.: SDTech/05/WR

    Wynagrodzenie: do 13.000 PLN brutto w przypadku umowy o pracę


    Na tym stanowisku współpracujesz zarówno ze wszystkimi Zespołami DDUIT, jak i też blisko z pozostałymi jednostkami IT, dostawcami oraz biznesem w zakresie realizacji projektów. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu pomagasz wdrażać projekty od strony technicznej, tak, aby zaadresowane były wszelkie aspekty, za które odpowiada Departament Dostarczania Usług IT.

     

    Twoje zadania to m.in:
    • koordynowanie prac w DDUIT związanych z realizacją kilku projektów jednocześnie,
    • dbanie o efektywną współpracę i komunikację w zakresie realizowanych projektów,
    • estymacje i wycena zasobów potrzebnych do realizacji projektu w DDUIT,
    • przygotowanie architektury fizycznej projektu, analiza architektury rozwiązania,
    • nadzór oraz wsparcie w zakresie rozwiązywania problemów technicznych w ramach projektów, zapewnienie odpowiednich informacji w celu przyspieszenia ich rozwiązania,
    • usuwanie przeszkód pojawiających się w projektach, aby zapewnić ich realizację na czas i w określonym budżecie.

     

    Zespół Twoich współpracowników jest obecnie w trakcie tworzenia. Twoja wiedza i doświadczenie pomoże osiągnąć wysoką jakość realizowanych w ramach projektów w DDUIT zadań. Będziesz mieć wpływ na kształtowanie się, realizację i zwiększenie efektywności procesów w Departamencie Dostarczania Usług IT. Jeżeli posiadasz przekrojową wiedzę z zakresu IT i chcesz mieć duży wpływ na to, jak usługi działać będą na produkcji -  to zapraszamy Cię do nas.


    To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

    • nieobce Ci są pojęcia: DC/DRC, ITIL, SDLC, TSM, APM, DNS, SOA, HA, TOGAF, techniki wirtualizacji, monitoringu aplikacyjnego oraz sprzętowego, tworzenie architektury rozwiązań, metodyki projektowe, Service Delivery,
    • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu małych projektów lub byłeś aktywnym członkiem dużych lub średnich zespołów projektowych bądź też masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
    • rozumiesz podstawy zarządzania usługami -  Change Management, Problem Management, Incident Management,
    • potrafisz zarządzać własnymi zadaniami i sam dbasz o ich wysoką jakość,
    • odpowiedzialnie i terminowo realizujesz zadania,
    • masz doświadczenie w prowadzeniu codziennych relacji z klientami,
    • jesteś proaktywny, chętnie podejmujesz nowe wyzwania i chcesz się rozwijać,
    • dobrze znasz język angielski.
    • stabilne i stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B poprzez firmę outsourcingową,
    • możliwość pracy dla światowego lidera w branży bankowej,
    • doskonałe możliwości rozwoju zawodowego,
    • system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
    • dodatkowe świadczenia (prywatna opieka medyczna, karta sportowa i in.).

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk "Aplikuj", lub wysłanie dokumentów aplikacyjnych z podanym symb. ref. w temacie maila na adres kariera@credit-agricole.pl

    aplikuj
    .