Miejsce pracy: Warszawa - Staniewicka
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji".
 
Administratorem Twoich danych osobowych są spółki S&T w Polsce: S&T Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa oraz S&T Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu 21D, 02-676 Warszawa, zwane dalej „S&T”. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzonymi rekrutacjami, w tym, w celu aktualnie prowadzonej rekrutacji.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
S&T Poland

Service Desk Administrator

S&T PolandO firmie

S&T Poland

Park Postępu D

Warszawa

S&T jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Service Desk Administrator
Miejsce pracy: Warszawa - Staniewicka

Kogo szukamy?

Osoby, która będzie potrafiła, a co najważniejsze, będzie lubiła obsługiwać klientów serwisowych i rozwiązywać (lub przekazywać dalej i eskalować) ich problemy związane ze świadczonymi przez nas usługami.

Jakie będę Twoje główne obowiązki?

  • obsługa klientów serwisowych
  • obsługa i nadzór systemów do rejestracji zgłoszeń
  • przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach klienckich
  • koordynacja pracy inżynierów serwisowych
  • archiwizacja dokumentów
  • prowadzenie korespondencji

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • sumienność, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
  • znajomość podstawowych zagadnień IT oraz pakietu MsOffice
  • umiejętność tworzenia dobrych relacji z klientem
  • umiejętność podejmowania trafnych decyzji
  • elastyczność i umiejętność adaptacji do nowych warunków
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • gotowość podjęcia pracy zmianowej (jeżeli w przyszłości zajdzie taka potrzeba)

Znacznie lepiej będzie Ci się pracować jeżeli będziesz:

  • miał aktywne podejście do zadań
  • dokładny i systematyczny
  • wykazywać osobiste zaangażowanie i chęć podejmowania nowych wyzwań
  • miał dużą odporność na stres i dystans do siebie i innych 😊
  • zdolności organizacyjne

Dlaczego powinieneś do nas aplikować?

  • Będziesz miał stabilną pracę w opartą o umowę o zlecenie, w godzinach 8:00 – 16:00 lub 9:00 -17:00.
  • Biuro jest przy ul. Staniewickiej, czyli w kierunku przeciwnym niż poranne korki.
  • Zespół, w którym będziesz pracować bardzo się wspiera i motywuje wzajemnie do działania.
  • Dodamy Ci pakiet świadczeń pozapłacowych (Multisport i Medicover).

Jakie są kolejne kroki rekrutacji?

  • Rozmowa z rekruterem i managerem odpowiedzialnym za projekt
  • Zatrudnienie w S&T

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

[email protected]

S&T jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Service Desk Administrator
Numer ref.: Miejsce pracy: Warszawa - Staniewicka

Kogo szukamy?

Osoby, która będzie potrafiła, a co najważniejsze, będzie lubiła obsługiwać klientów serwisowych i rozwiązywać (lub przekazywać dalej i eskalować) ich problemy związane ze świadczonymi przez nas usługami.

Jakie będę Twoje główne obowiązki?

  • obsługa klientów serwisowych
  • obsługa i nadzór systemów do rejestracji zgłoszeń
  • przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach klienckich
  • koordynacja pracy inżynierów serwisowych
  • archiwizacja dokumentów
  • prowadzenie korespondencji

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • sumienność, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
  • znajomość podstawowych zagadnień IT oraz pakietu MsOffice
  • umiejętność tworzenia dobrych relacji z klientem
  • umiejętność podejmowania trafnych decyzji
  • elastyczność i umiejętność adaptacji do nowych warunków
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • gotowość podjęcia pracy zmianowej (jeżeli w przyszłości zajdzie taka potrzeba)

Znacznie lepiej będzie Ci się pracować jeżeli będziesz:

  • miał aktywne podejście do zadań
  • dokładny i systematyczny
  • wykazywać osobiste zaangażowanie i chęć podejmowania nowych wyzwań
  • miał dużą odporność na stres i dystans do siebie i innych 😊
  • zdolności organizacyjne

Dlaczego powinieneś do nas aplikować?

  • Będziesz miał stabilną pracę w opartą o umowę o zlecenie, w godzinach 8:00 – 16:00 lub 9:00 -17:00.
  • Biuro jest przy ul. Staniewickiej, czyli w kierunku przeciwnym niż poranne korki.
  • Zespół, w którym będziesz pracować bardzo się wspiera i motywuje wzajemnie do działania.
  • Dodamy Ci pakiet świadczeń pozapłacowych (Multisport i Medicover).

Jakie są kolejne kroki rekrutacji?

  • Rozmowa z rekruterem i managerem odpowiedzialnym za projekt
  • Zatrudnienie w S&T

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne