Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyService Desk Agent with Swedish
Devire
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Specjalista (Mid / Regular)
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Main responsibilities:
-
Advanced knowledge of Swedish and English
-
Troubleshooting technical / functional issues
-
Incident registration and supervision according to team KPI's
-
Ordering maintenance and repair service from external suppliers and follow up on delivery
-
Active monitoring of station systems using monitoring tools and resolving discovered issues
-
Participation in IT duty service outside office hours, as needed
- Willingness for shift work (24 / 7 on-call duty) – including weekends & night shifts
Main requirements:
-
Degree in IT or related fields (IT Engineering would be an advantage) or last year student
-
Experience in technical support will be considered as an advantage
-
Ability to understand customer demands and come up with solutions to reported issues
-
Knowledge of IT and store equipment will be an advantage
-
Excellent communication skills
-
Good teamwork skills
Our Client offer:
-
Covered tariff plan for your mobile phone
-
Health insurance
-
Employee discounts in our stores
-
Global and fast-paced work environment
-
Positive atmosphere and great colleagues around you
-
Continuous personal and professional development driven by challenging goals
Ogłoszenie archiwalne