Oferta pracy

Service Desk Agent

ExperisO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Specjalista (Mid / Regular)
Service Desk AgentNumer ref.: SDA/134/KBU

Requirements: 

  • Knowledge of English (C1/B2), French (C2/C1) and Portuguese/Italian (C1) - all three languages are a must
  • Microsoft environment knowledge
  • Understanding of networking principals
  • Analytical ability to troubleshoot complex incidents
  • General IT knowledge as a base to quick learn and support large number of business applications
  • Active Directory (PC Environment) knowledge would be a plus

Offer: 

  • Work on international projects and a possibility to gain professional experience within multicultural environment
  • Private healthcare (Medicover), Multisport
  • Card and private insurances
    Internal trainings, coaching and mentoring
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy