Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Service Desk Consultant

CLOUDICA sp. z o.o.

  • Okopowa 47, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

CLOUDICA sp. z o.o.

Okopowa 47

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia dla wielu klientów naszej firmy (l i II linia wsparcia) -rozwiązywanie incydentów na bazie ustalonych parametrów SLA

  • Analizowanie problemów i błędów systemowych - przekazywanie merytorycznych informacji do kolejnej linii wsparcia

  • Bezpośrednie i zdalne wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów

  • Administracja kont użytkowników w systemie AD

  • Konfiguracja i testowanie sprzętu komputerowego oraz infrastruktury IT

  • Tworzenie procedur operacyjnych

  • Współpraca z Administratorami IT

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość jęz. Angielskiego (B2) - obsługa anglojęzycznych Klientów

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na I lub Il Linii Wsparcia IT

  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta on-site oraz zdalnie

  • Doświadczenie we wsparciu użytkowników w technologiach: Office365 (Exchange online, Sharepoint, OneDrive Teams, itp.)

  • Pakiet Office, Systemy Windows 10-11, SMB, Print server,Active Directory, Stacje Robocze, systemy AV, systemy kopii zapasowych

  • Znajomość systemu obsługi zgłoszeń (praktyka w pracy z Jira ServiceDesk będzie dodatkowym atutem)

  • Gotowość do poznawania nowych technologii i rozwoju osobistego

  • Proaktywna postawa - nastawienie na efektywne rozwiązywanie problemów na bazie przeprowadzanych analiz

  • Wykształcenie techniczne w obszarze informatyki, telekomunikacji będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Umowę B2B

  • Hybrydowy tryb pracy

  • Samodzielne stanowisko

  • Przyjaznych współpracowników i ducha zespołu

  • Różnorodne, międzynarodowe projekty

  • Szkolenia rozwojowe dostosowane do Twoich potrzeb

  • Prywatna opieka medyczna

  • Dofinansowanie nauki języków

O nas

Jesteśmy prężnie działającą firmą na rynku nowoczesnych technologii. Pomagamy Klientom zrozumieć i zaadaptować się w cyfrowym świecie. Posiadamy szerokie kompetencje pozwalające nam realizować nawet bardzo skomplikowane projekty i usługi IT. Nie jesteśmy korporacją, mamy przyjazną kulturę organizacyjną i świetny Zespół.

Wspieramy Klientów w Polsce oraz poza jej granicami.

Budujemy kompleksowe rozwiązania, optymalizujemy środowiska IT, dostarczamy subskrypcje, licencje oraz sprzęt.

Szukamy osoby, która pomoże nam w realizacji projektów  i usług umożliwiając dalszy dynamiczny rozwój.