Oferta pracy

210005R3
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w: Krakowiaków 36, 02-255 Warszawa (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Service Desk Expert

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.O firmie

  • Krakowiaków 36, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 20 cze 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • ekspert

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Krakowiaków 36

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie wsparcia technicznego agentom Service Desk. Ekspert zapewnia profesjonalizm i kompetencje w zakresie wsparcia technicznego drugiej linii dla incydentów i wniosków o usługę. Wpływa na jakość artykułów bazy wiedzy oraz realizuje aktywności szkoleniowe dla zespołu Service Desk.

  • Telefoniczne wsparcie Klienta.

  • Wspieranie agentów Service Desk, zarządzanie wiedzą zgromadzoną w zespole.

  • Wykonywanie wsparcia pierwszej i drugiej linii, w tym: diagnostyka i rozwiązywanie bardziej skomplikowanych problemów, zgodnie z przyjętymi parametrami SLA.

  • Monitorowanie procesu rozwiązywania zgłoszeń.

  • Współpraca z dalszymi liniami wsparcia.

  • Współpraca ze zespołem zarządzającym kontraktem, eskalowanie zagadnień mających wpływ na jakość i terminowość realizowanych usług.

  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi Klienta.

Nasze wymagania

  • Komunikatywność.

  • Znajomość budowy sprzętu komputerowego

  • Znajomość systemów MS Windows 7/8/8.1/10.

  • Znajomość pakietu biurowego MS Office 2013/2016/2019.

  • Znajomość technologii Microsoft Active Directory.

  • Znajomość sieci komputerowych.

  • Nastawienie na pracę zespołową.

  • Dobra znajomość angielskiego (B2).

  • Wykształcenie na poziomie min. technik informatyk.

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

  • Pakiet socjalny zawierający prywatną opiekę medyczną.

  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole.

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku pracy.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • korporacyjna karta kredytowa

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje