Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Service Desk Manager

IT Connect Sp. z o.o.

umowa o pracę
10 00012 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
14 00016 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Białystok

    Białystok, podlaskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • MS Excel

  • ISO 9001

  • ISO 45001

Mile widziane

  • ITIL

System operacyjny

O projekcie

Branża: IT

Język komunikacji w projekcie: Polski

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołami Service Desk (SD).

  • Nadzór na jakością świadczonych usług.

  • Monitoring parametrów KPI wyznaczonych dla zespołów SD.

  • Rozliczanie pracy pracowników SD.

  • Nadzór nad grafikiem pracy zespołów SD.

  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe i eskalacje ze strony Klientów.

  • Organizacja szkoleń podnoszących kompetencje pracowników SD.

  • Rekrutacja i organizacja procesu onboardingu nowych pracowników SD.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, minimum licencjat, (najlepiej informatyczne, mile widziane kursy z zakresu marketingu i zarządzania),

  • Znajomość dobrych praktyk ITIL, poparte certyfikatem, będzie dodatkowy, ważnym atutem.

  • Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office. W szczególności analiza danych masowych danych przy pomocy MS Excel.

  • Podstawowa znajomość zasad księgowości.

  • Wiedza z zakresu zarządzania jakością (normy ISO 9001 i ISO 45001).

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalające na płynną komunikację z Klientem.

  • Znajomość innych języków obcych (niemieckiego, rosyjskiego,…) będzie dodatkowym atutem.

Mile widziane

  • Elastyczność w zakresie planowania godzin pracy.

  • Komunikatywność.

  • Umiejętność rozwiązywania problemów.

  • Odporność na stres.

  • Samodzielność i odpowiedzialność.

  • Wysokie zdolności interpersonalne.

  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • branżowe platformy e-learningowe

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

To oferujemy

  • Praca w młodym dynamiczny zespole w intensywnie rozwijającej się Firmie.

  • Dowolną formę zatrudnienia

  • Wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Niezbędne narzędzia pracy

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

Etapy rekrutacji
1

Analiza dokumentów rekrutacyjnych

2

Rozmowa rekrutacyjna

3

Spotkanie rekrutacyjne z klientem

IT Connect Sp. z o.o.

IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!

Przewiń do profilu firmy