Oferta pracy

Service Desk Manager

ING Bank Śląski S.A.

  • Puławska 2, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

ING Bank Śląski S.A.

Puławska 2

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

• Nadzorowanie procesu zarządzania incydentami,

• Analiza danych z zakresu zarządzania incydentami, wyciąganie wniosków, przedstawianie rekomendacji,

• Badanie trendów rynkowych w zakresie wsparcia dla użytkowników, weryfikacja narzędzi wspierających pracę Service Desk oraz modeli obsługi zgłoszeń,

• Optymalizacja procesów i rozwiązań zwiększających satysfakcję użytkowników,• Zarządzanie zespołem IT,

• Planowanie i realizacja budżetu,

• Współpraca z jednostkami banku,

• Organizacja szkoleń pracowników w zakresie wykorzystywanych rozwiązań IT,

• Zapewnienie realizacji wymagań wewnętrznych I zewnętrznych regulatorów.

Nasze wymagania

• Dobra znajomość języka angielskiego (B2),

• Wyższe wykształcenie, preferowane IT,

• Znajomość szerokiego spektrum technologii informatycznych,• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem wsparcia,

• Zdolności przywódcze, umiejętność wpływania na zespół i motywowania go,

• Proaktywna postawa i silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,

• Odporność na stres i umiejętność dostosowania się do zmieniającego się otoczenia.

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o uoP,

  • Szkolenia i programy rozwojowe,

  • Dostęp do najnowszych technologii,

  • Premię uzależnioną od wyników,

  • Prywatną opiekę medyczną,

  • Pracowniczy program emerytalny,

  • Pakiet sportowy,

  • Kafeteryjny system benefitów.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • siłownia w biurze

  • program emerytalny

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Masz pytania? Napisz do nas!

Kandydaci często kontaktują się z nami bezpośrednio. Jeśli chcesz o coś zapytać w związku z tą lub inną rekrutacją, napisz do nas na: [email protected]

ING Bank Śląski S.A.

W ING Banku Śląskim łatwiej robić swoje. Z myślą o naszych klientach sprawiamy, że bankowość staje się bezpieczna, przyjazna i bliska. Na wiele sposobów dbamy o well-being i komfort naszych pracowników. Tworzymy otwarte miejsce pracy, w którym każdy jest mile widziany – bez względu na wiek, płeć, pochodzenie, stopień sprawności czy inne przesłanki. Dołącz do nas. Mamy tytuł najlepszego pracodawcy, a w naszych procesach rekrutacji wszyscy kandydaci są traktowani z szacunkiem i mają równe szanse.

Przewiń do profilu firmy