dofinansowanie zajęć sportowych
Service Desk Manager
Teleperformance Polska
- Wołoska 24, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ważna jeszcze 15 dnido: 09 cze 2022
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Teleperformance Polska
Wołoska 24
Mokotów
Warszawa
Technologie, których używamy
Wymagane
ITiL
Mile widziane
VDI
Twój zakres obowiązków
Odpowiedzialność za 1 i 2 linię wparcia HelpDesk IT (wsparcie również dla pracowników pracujących w domu)
Zarządzanie procesem incydentów IT
Analiza danych dotyczących incydentów, raportowanie, utrzymywanie SLA i innych KPI
Dbanie o dotrzymanie ustalonych wskaźników SLA w zakresie wsparcia użytkowników
Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT, telefonów VoIP oraz urządzeń peryferyjnych
Obsługa i reagowanie na zdarzenia z systemów monitorujących usługi IT
Zapewnienie zgodności systemów ze standardami bezpieczeństwa Teleperformance
Prowadzenie oraz nadzór nad ewidencją sprzętu IT (zarządzanie środkami trwałymi)
Zarządzanie zespołem HelpDesk IT (ok 10-15 osób) w kilku lokalizacjach w Polsce
Przeprowadzanie szkoleń oraz poszerzanie wiedzy pracowników IT w zakresie obsługi systemu zgłoszeń
Współpraca z innymi komórkami IT w Polsce oraz regionie EMEA
Zapewnienie zgodności ze standardami grupowymi IT
Współpraca przy projektach regionalnych dotyczących systemów Cloud, VDI lub HelpDesk support
Nasze wymagania
Minimum 2 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem wsparcia w rozproszonej organizacji
Znajomość ITiL
Znajomość języka angielskiego (B2)
Znajomość języka polskiego (B2)
Szeroka znajomość technologii informatycznych
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne lub pokrewne
Zdolności organizacyjne, umiejętność motywowania zespołu
Odporność na stres i umiejętność dostosowania się do zmieniającego się otoczenia
Mile widziane
Znajomość systemów VDI
Doświadczenie w branży BPO lub Contact Center
Tak organizujemy naszą pracę
Tak pracujemy
- wewnątrz organizacji
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
strefa relaksu
paczki świąteczne
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Zajęcia językowe, kursy i szkolenia