Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Service Desk Manager

Teleperformance Polska

  • Wołoska 24, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 15 dni
    do: 09 cze 2022
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Teleperformance Polska

Wołoska 24

Mokotów

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • ITiL

Mile widziane

  • VDI

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za 1 i 2 linię wparcia HelpDesk IT (wsparcie również dla pracowników pracujących w domu)

  • Zarządzanie procesem incydentów IT

  • Analiza danych dotyczących incydentów, raportowanie, utrzymywanie SLA i innych KPI

  • Dbanie o dotrzymanie ustalonych wskaźników SLA w zakresie wsparcia użytkowników

  • Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT, telefonów VoIP oraz urządzeń peryferyjnych

  • Obsługa i reagowanie na zdarzenia z systemów monitorujących usługi IT

  • Zapewnienie zgodności systemów ze standardami bezpieczeństwa Teleperformance

  • Prowadzenie oraz nadzór nad ewidencją sprzętu IT (zarządzanie środkami trwałymi)

  • Zarządzanie zespołem HelpDesk IT (ok 10-15 osób) w kilku lokalizacjach w Polsce

  • Przeprowadzanie szkoleń oraz poszerzanie wiedzy pracowników IT w zakresie obsługi systemu zgłoszeń

  • Współpraca z innymi komórkami IT w Polsce oraz regionie EMEA

  • Zapewnienie zgodności ze standardami grupowymi IT

  • Współpraca przy projektach regionalnych dotyczących systemów Cloud, VDI lub HelpDesk support

Nasze wymagania

  • Minimum 2 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem wsparcia w rozproszonej organizacji

  • Znajomość ITiL

  • Znajomość języka angielskiego (B2)

  • Znajomość języka polskiego (B2)

  • Szeroka znajomość technologii informatycznych

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne lub pokrewne

  • Zdolności organizacyjne, umiejętność motywowania zespołu

  • Odporność na stres i umiejętność dostosowania się do zmieniającego się otoczenia

Mile widziane

  • Znajomość systemów VDI

  • Doświadczenie w branży BPO lub Contact Center

Tak organizujemy naszą pracę

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Zajęcia językowe, kursy i szkolenia

Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje