Roche Polska Sp. z o.o.

Service Desk Specialist

Roche Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Kim jesteśmy:

W firmie Roche, 85 000 osób w 150 krajach na całym świecie pracuje nad pokonywaniem barier w medycynie. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu staliśmy się jedną z wiodących firm koncentrujących działania w obszarze badań w ochronie zdrowia.

Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Service Desk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

 
Główne zadania:

  • Wsparcie pracowników w efektywnej pracy w środowisku PC Windows, MacBook OS X, urządzeniami mobilnymi iPhone, iPad iOS;
  • Pomoc w korzystaniu z rozwiązania Google Apps, WebEx i innych aplikacji biznesowych;
  • Pomoc w utrzymaniu środowiska sieciowego LAN/WAN oraz usług VoIP;
  • Przedstawianie złożonych, technicznych informacji w przyjazny i zrozumiały sposób;
  • Udział i prowadzenie projektów dotyczących nowych usług.

Jesteś osobą, która pragnie mieć wpływ na swój rozwój. Szukasz firmy, która da Ci możliwość realizacji własnych celów niezależnie od pełnionej funkcji, czy miejsca. Gdzie stanowisko nie określa ram samorealizacji, ale stanowi jej początek.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
  • Znajomość środowiska MS Windows, pakietu MS Office , MS Active Directory, działania sieci LAN, WAN;
  • Dodatkowym atutem będzie znajmość HP Service Manager, Google Apps, Cisco WebEx;
  • Certyfikat ITIL Foundation lub wiedza w zakresie procesów zarządzania incydentami ITIL
    oraz środowiska IT zorientowanego na świadczenie usług – będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność uczenia się nowych technologii i rozwiązywania problemów technicznych;
  • Orientacja na potrzeby klienta;
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne;
  • Zdolności analityczne;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

 

Kim jesteśmy:

W firmie Roche, 85 000 osób w 150 krajach na całym świecie pracuje nad pokonywaniem barier w medycynie. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu staliśmy się jedną z wiodących firm koncentrujących działania w obszarze badań w ochronie zdrowia.

Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Service Desk Specialist

 
Główne zadania:

  • Wsparcie pracowników w efektywnej pracy w środowisku PC Windows, MacBook OS X, urządzeniami mobilnymi iPhone, iPad iOS;
  • Pomoc w korzystaniu z rozwiązania Google Apps, WebEx i innych aplikacji biznesowych;
  • Pomoc w utrzymaniu środowiska sieciowego LAN/WAN oraz usług VoIP;
  • Przedstawianie złożonych, technicznych informacji w przyjazny i zrozumiały sposób;
  • Udział i prowadzenie projektów dotyczących nowych usług.

Jesteś osobą, która pragnie mieć wpływ na swój rozwój. Szukasz firmy, która da Ci możliwość realizacji własnych celów niezależnie od pełnionej funkcji, czy miejsca. Gdzie stanowisko nie określa ram samorealizacji, ale stanowi jej początek.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne;
  • Znajomość środowiska MS Windows, pakietu MS Office , MS Active Directory, działania sieci LAN, WAN;
  • Dodatkowym atutem będzie znajmość HP Service Manager, Google Apps, Cisco WebEx;
  • Certyfikat ITIL Foundation lub wiedza w zakresie procesów zarządzania incydentami ITIL
    oraz środowiska IT zorientowanego na świadczenie usług – będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność uczenia się nowych technologii i rozwiązywania problemów technicznych;
  • Orientacja na potrzeby klienta;
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne;
  • Zdolności analityczne;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy