Oferta pracy

Service Desk Specialist

Unity GroupO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Unity Group

Strzegomska 2/4

Wrocław

Unity Group to jeden z największych dostawców IT dla e-biznesu w Polsce. Od ponad 20 lat dostarczamy technologię pozwalającą na realizację transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Oferujemy wsparcie w zakresie doradztwa biznesowego i technologicznego, tworzenia oprogramowania począwszy od analizy, przez projektowanie architektury, wdrażanie i integrację aplikacji, aż po szerokie wsparcie, utrzymanie i rozwój.

Nasze portfolio to ponad 500 projektów, realizowanych dla średnich i dużych firm, w tym polskich i zagranicznych liderów swoich branż np.: Leroy Merlin, RTV Euro AGD, LPP, Top Secret, Volkswagen Group Polska, Onninen, Tubądzin, Mostostal Warszawa, Archicom, The Greenbrier Companies.

Service Desk Specialist

Za co będziesz odpowiadać:

  • wsparcie pracowników firmy w zakresie sprzętu i systemów IT
  • ocena i eskalowanie problemów, zgodnie ze trybem i ścieżką
  • instalację oraz konfigurację sprzętu komputerowego i oprogramowania
  • współpracę z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury oraz systemów IT
  • prowadzenie inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania (oraz zakupów)
  • ulepszanie procesów aby redukować ilość pracy L1

Co jest wymagane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe techniczne w kierunku IT
  • znajomość sprzętu komputerowego
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • dobre umiejętności komunikacyjne pozwalające na prace w zespole
  • umiejętność samodzielnej diagnozy w poszukiwaniu rozwiązania problemu

Technologie z jakimi będziesz miał do czynienia na co dzień:

  • sprzęt komputerowy: laptopy, stacje dokujące, monitory, drukarki
  • systemy operacyjne: Windows 10, Linux
  • oprogramowanie: MS Office 365, SharePoint, Bitlocker, VPN, Active Directory, AzureAD
  • sieci komputerowe: LAN/WAN/WWAN (Unifi)
  • zadania w systemie helpdeskowym: Jira, dokumentacja w systemie Wiki: Confluence

Oferujemy:


Mamy oczywiście standardy w stylu: biblioteka firmowa, pakiet medyczny, pakiet sportowy, owoce, ubezpieczenie na życie itp. ale to, co nas naprawdę wyróżnia to:

  • Zaufanie do ludzi
  • Duży i realny wpływ
    na nasze projekty
  • Odpowiedzialność
    za swój kawałek podłogi
  • Nie robienie rzeczy bez sensu
  • Kultura feedbacku

Prosimy o składanie aplikacji za pomocą przycisku "Aplikuj".

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy