Onwelo

Service Desk Team Lead

OnweloO firmie

Onwelo

Prądnicka 20A

Kraków

Service Desk Team Lead / Kraków

top

Kilka faktów o nas

  • 2015 –
    założenie
    Onwelo
  • Spółka
    akcyjna
  • 7
    biur
  • 400
    pracowników
  • 85% zespołu –
    doświadczeni
    eksperci i liderzy
  • Innowacyjne
    projekty

Twoje umiejętności

 
Service Desk/Help Desk

■ ■ ■ ■ ■

 
Windows

■ ■ ■ ■ ■

 
Linux

■ ■ ■ ■ ■

 
Mac OS

■ ■ ■ ■ □

 
Sieci

■ ■ ■ ■ □

 
Standardy ITIL v3

■ ■ ■ ■ ■

 
Jira

■ ■ ■ ■ □

 
Zabbix

■ ■ ■ ■ □

 
Kierowanie zespołem

■ ■ ■ ■ ■

 
Umiejętności
interpersonalne i komunikacyjne

■ ■ ■ ■ ■

 
Język angielski

■ ■ ■ ■ □

Z nami będziesz

  • Zarządzać zespołem Service Desk w Krakowie i Warszawie
  • Planować zadania i wyznaczać priorytety dla zespołu
  • Budować i utrzymywać procesy ITIL
  • Realizować projekty serwisowe i utrzymaniowe w oparciu o procesy ITIL dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Dbać o odpowiednie SLA oraz generować raporty wewnętrzne i inne wskaźniki KPI dla zespołu
  • Pełnić nadzór nad zapewnieniem odpowiedniego sprzętu komputerowego i oprogramowania

 

Opis projektu: Jeśli zespół widzi w Tobie swojego mentora, jesteś specjalistą w stosowaniu najlepszych praktyk w zakresie zarządzania usługami IT, dobrze wiesz, jak wygląda praca w obszarze Help Desk - nie czekaj, dołącz do Onwelo jako Service Desk Team Lead, który poprowadzi nasz wewnętrzny zespół.

Benefity

  • dowolna forma zatrudnienia
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • atrakcyjna lokalizacja
  • rozwój w pracy
    z doświadczonymi ekspertami
  • praca z nowymi technologiami
  • praca dla polskich
    i międzynarodowych klientów
  • możliwość pracy
    za granicą
  • nowoczesne biuro
  • integracje firmowe
  • ubezpieczenie
    na życie i opieka
    medyczna
  • karta sportowa
Sprawdź, jak wygląda proces rekrutacyjny. Dołącz do pasjonatów IT.
Znajdź nas:
bottombottombottombottom
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z dnia 13 czerwca 2016 roku, Dz.U. z 2016 r., poz. 922).

Informujemy, że administratorem danych osobowych będzie Onwelo S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30 (01-207). Podanie danych jest dobrowolne, kandydatowi w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych oraz ich poprawiania, a także prawo do żądania usunięcia danych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych kandydata. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu realizacji obecnych i przyszłych rekrutacji, nie będą udostępniane innym odbiorcom bez odrębnie udzielonej zgody.

Kilka faktów o nas

  • 2015 –
    założenie
    Onwelo
  • Spółka
    akcyjna
  • 7
    biur
  • 400
    pracowników
  • 85% zespołu –
    doświadczeni
    eksperci i liderzy
  • Innowacyjne
    projekty
Service Desk Team Lead

Z nami będziesz

  • Zarządzać zespołem Service Desk w Krakowie i Warszawie
  • Planować zadania i wyznaczać priorytety dla zespołu
  • Budować i utrzymywać procesy ITIL
  • Realizować projekty serwisowe i utrzymaniowe w oparciu o procesy ITIL dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Dbać o odpowiednie SLA oraz generować raporty wewnętrzne i inne wskaźniki KPI dla zespołu
  • Pełnić nadzór nad zapewnieniem odpowiedniego sprzętu komputerowego i oprogramowania

 

Opis projektu: Jeśli zespół widzi w Tobie swojego mentora, jesteś specjalistą w stosowaniu najlepszych praktyk w zakresie zarządzania usługami IT, dobrze wiesz, jak wygląda praca w obszarze Help Desk - nie czekaj, dołącz do Onwelo jako Service Desk Team Lead, który poprowadzi nasz wewnętrzny zespół.

Twoje umiejętności

 
Service Desk/Help Desk

■ ■ ■ ■ ■

 
Windows

■ ■ ■ ■ ■

 
Linux

■ ■ ■ ■ ■

 
Mac OS

■ ■ ■ ■ □

 
Sieci

■ ■ ■ ■ □

 
Standardy ITIL v3

■ ■ ■ ■ ■

 
Jira

■ ■ ■ ■ □

 
Zabbix

■ ■ ■ ■ □

 
Kierowanie zespołem

■ ■ ■ ■ ■

 
Umiejętności
interpersonalne i komunikacyjne

■ ■ ■ ■ ■

 
Język angielski

■ ■ ■ ■ □

Benefity

  • dowolna forma zatrudnienia
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy zdalnej
  • atrakcyjna lokalizacja
  • rozwój w pracy
    z doświadczonymi ekspertami
  • praca z nowymi technologiami
  • praca dla polskich
    i międzynarodowych klientów
  • możliwość pracy
    za granicą
  • nowoczesne biuro
  • integracje firmowe
  • ubezpieczenie
    na życie i opieka
    medyczna
  • karta sportowa
Sprawdź, jak wygląda proces rekrutacyjny. Dołącz do pasjonatów IT.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z dnia 13 czerwca 2016 roku, Dz.U. z 2016 r., poz. 922).

Informujemy, że administratorem danych osobowych będzie Onwelo S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Karolkowej 30 (01-207). Podanie danych jest dobrowolne, kandydatowi w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych oraz ich poprawiania, a także prawo do żądania usunięcia danych. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych kandydata. Dane osobowe kandydata będą przetwarzane w celu realizacji obecnych i przyszłych rekrutacji, nie będą udostępniane innym odbiorcom bez odrębnie udzielonej zgody.

Ogłoszenie archiwalne