Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Service Desk Team Leader with Swedish

Wipro IT Services

  • Gdańsk

    Gdańsk, Pomeranian
  • offer expired 16 days ago
  • contract of employment
  • full-time
  • senior specialist (Senior)
  • full office work
  • remote recruitment

Your responsibilities

  • People management – Hiring, Leave Management, Rostering/Scheduling, Performance Management

  • Implements performance reporting for all the SLAs and KPIs and ensures adherence to the SLAs

  • Reviews and follows-up on ticket-based Customer Satisfaction (CSAT) reviews within the delivery center

  • Performs reviews on ageing of tickets and conducts pending ticket analysis with the Team Leads

  • Reviews escalations and implements corrective and preventive actions.

  • Managing Risks and Issues

  • Monitoring and Reporting Progress of the Operations

  • Team Leadership

  • Continuous Service Improvement

Our requirements

  • In-depth knowledge of Service Desk Delivery & SLAs/KPIs

  • Minimum 2 years’ experience in a Service Desk Leadership roles / IT Support in a global organization

  • Advanced English language required

  • Knowledge of Swedish will be an advantage

  • Client centricity and communication skills

  • Execution excellence, Hands-On Approach

  • Problem Solver & Good at Decision Making

  • Collaborative Work

  • Benefits

  • private medical care

  • life insurance

  • fruits

  • retirement pension plan

  • coffee / tea

  • holiday funds

  • employee referral program

  • Multisport Card