Ta oferta pracy jest nieaktualna od 25 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Service Desk Technician

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 26.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Service Desk Technician
    (druga linia wsparcia)

    Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 2000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.

    OFERUJEMY:
    • Stabilne warunki współpracy,
    • Stawkę godzinową + premie,
    • Pakiet medyczny LUXMED
    • Kartę Multisport,
    • Luźną atmosferę,
    • Elastyczne godziny pracy,
    • Nieograniczoną ilość kawy :)
    TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
    • Zarządzanie i realizacja zgłoszeń IT
    • Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie i telefonicznie
    • Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy
    • Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników
    • Wsparcie dla autorskich OS opartych o systemy Linux i OSX
    • Automatyzacja procesów poprzez pisanie skryptów (bash, Python)
    OCZEKUJEMY:
    • Wykształcenia średniego lub w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika itp.
    • Znajomości systemów Linux (mile widziany także OSX)
    • Komunikatywności i otwartości
    • Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły
    • Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się

    MILE WIDZIANE:

    • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub serwisach informatycznych
    • Podstawowa znajomości ITIL
    • Znajomość urządzeń i systemów Apple
     
    aplikuj