dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyService Manager (Veeva)
Craftware Sp. z o.o.
- Wołoska 22, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Craftware Sp. z o.o.
Wołoska 22
Mokotów
Warszawa
Technologie, których używamy
Wymagane
IT Service Management (incident, problem, change, configuration, design, business strategy, quality management)
ITIL
Agile, Kanban, Scrum
Veeva / Veeva CRM / Veeva OpenData
Master Data Management
Mile widziane
SQL
PL/SQL
Rest API
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie usługami świadczonymi dla międzynarodowego Klienta oraz proponowanie usprawnień istniejących procesów
Planowanie i nadzorowanie wdrażania ulepszeń i aktualizacji aplikacji
Współpraca z wielofunkcyjnymi zespołami biznesowymi i informatycznymi w celu zrozumienia procesów biznesowych i wymagań funkcjonalnych
Współpraca z kierownikami projektów w różnych etapach projektów, w celu zdefiniowania zakresu, planu, założeń produktowych.
Nadzorowanie identyfikacji przyczyn problemów, rozwiązywania problemów
Przekazywanie dostarczonych rozwiązań zespołowi wsparcia technicznego w celu zapewnienia ciągłego wsparcia
Zarządzanie zespołem serwisowym, oraz nadzorowanie zespołów wsparcia technicznego lokalnego i zdalnego
Nasze wymagania
Bardzo dobre zrozumienie zagadnień z zakresu IT Service Managementu (incident, problem, change, configuration, design, business strategy, quality management)
Znajomość systemów Master Data Management
Znajomość Veeva / Veeva CRM / Veeva OpenData
Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w IT
Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu dostarczaniem usług IT, zwłaszcza w obszarze rozwoju oprogramowania z uwzględnieniem całego cyklu życia usługi
Doskonała umiejętność komunikacji, zarówno pisemnej, jak i werbalnej
Doświadczenie w pracy z interesariuszami/przedstawicielami biznesu
Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami
Szeroka wiedza z zakresu rozwiązań informatycznych oraz metodyk i standardów (Agile, Kanban, Scrum)
Znajomość ITIL potwierdzona certyfikacją na poziomie co najmniej Foundation
Bardzo dobra znajomości języka angielskiego (C1)
Mile widziane
Znajomość SQL, PL/SQL, Rest API
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
firmowa biblioteka
brak dress code’u
gry wideo w pracy
kawa / herbata
strefa relaksu
paczki świąteczne
program rekomendacji pracowników
wsparcie zewnętrznego psychologa
Rozmowa telefoniczna z Rekruterem (ok. 40 min.)
Spot. techniczne z Managerem Service Managementu (ok. 1h)
Spot. u klienta na projekcie (ok. 1h)