Oferta pracy

Service Manager (Veeva)

Craftware Sp. z o.o.

  • Wołoska 22, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Craftware Sp. z o.o.

Wołoska 22

Mokotów

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • IT Service Management (incident, problem, change, configuration, design, business strategy, quality management)

  • ITIL

  • Agile, Kanban, Scrum

  • Veeva / Veeva CRM / Veeva OpenData

  • Master Data Management

Mile widziane

  • SQL

  • PL/SQL

  • Rest API

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie usługami świadczonymi dla międzynarodowego Klienta oraz proponowanie usprawnień istniejących procesów

  • Planowanie i nadzorowanie wdrażania ulepszeń i aktualizacji aplikacji

  • Współpraca z wielofunkcyjnymi zespołami biznesowymi i informatycznymi w celu zrozumienia procesów biznesowych i wymagań funkcjonalnych

  • Współpraca z kierownikami projektów w różnych etapach projektów, w celu zdefiniowania zakresu, planu, założeń produktowych.

  • Nadzorowanie identyfikacji przyczyn problemów, rozwiązywania problemów

  • Przekazywanie dostarczonych rozwiązań zespołowi wsparcia technicznego w celu zapewnienia ciągłego wsparcia

  • Zarządzanie zespołem serwisowym, oraz nadzorowanie zespołów wsparcia technicznego lokalnego i zdalnego

Nasze wymagania

  • Bardzo dobre zrozumienie zagadnień z zakresu IT Service Managementu (incident, problem, change, configuration, design, business strategy, quality management)

  • Znajomość systemów Master Data Management

  • Znajomość Veeva / Veeva CRM / Veeva OpenData

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w IT

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu dostarczaniem usług IT, zwłaszcza w obszarze rozwoju oprogramowania z uwzględnieniem całego cyklu życia usługi

  • Doskonała umiejętność komunikacji, zarówno pisemnej, jak i werbalnej

  • Doświadczenie w pracy z interesariuszami/przedstawicielami biznesu

  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołami

  • Szeroka wiedza z zakresu rozwiązań informatycznych oraz metodyk i standardów (Agile, Kanban, Scrum)

  • Znajomość ITIL potwierdzona certyfikacją na poziomie co najmniej Foundation

  • Bardzo dobra znajomości języka angielskiego (C1)

Mile widziane

  • Znajomość SQL, PL/SQL, Rest API

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • wsparcie zewnętrznego psychologa

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna z Rekruterem (ok. 40 min.)

2

Spot. techniczne z Managerem Service Managementu (ok. 1h)

3

Spot. u klienta na projekcie (ok. 1h)