Ta oferta pracy jest nieaktualna od 254 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Service Manager

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 2017-10-04

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników.
    Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, zakładach produkcyjnych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia.
     
    W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
    Service Manager
    Miejsce pracy: Wrocław

    We offer:

    • Work in a professional, young team, working with passion
    • Participation in the international challenging activities along with opportunity of implementing own ideas and improvements
    • High class working tools
    • Unique opportunity to gain experience
    • Full-time employment contract
    • Modern workplace

    Main Responsibilities:

    • Lead a global meeting service center support staff
    • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis
    • Set specific customer service standards
    • Improve customer service experience, procedures, policies and standards
    • Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution
    • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
    • Establish best practices through the entire technical support process
    • Follow up with customers to identify areas of improvement
    • Develop daily, weekly and monthly reports on help desk team’s productivity
    • Provide customer feedback to the appropriate internal teams
    • Set a clear mission and deploy strategies focused towards that mission
    • Develop service procedures, policies and standards
    • Analyse statistics or other data to determine the level of customer service your organisation is providing
    • Prepare the necessary reports and present it to the customer
    • Recruit, mentor and develop customer service agents
    • Train staff to deliver a high standard of customer service
    • Control resources and utilise assets to achieve qualitative and quantitative targets
    • Develop feedback or complaints procedures for customers to use
    • Meet with other managers to discuss possible improvements to customer service

    Requirements:

    • Proven working experience as a customer service manager
    • Experience in providing customer service support
    • Excellent knowledge of management methods and techniques
    • Proficiency in English
    • Working knowledge of customer service software and tools
    • Awareness of industry’s latest technology trends and applications
    • Ability to think strategically and to lead
    • Strong client-facing and communication skills
    • Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
    • Customer service orientation
    • Master degree
    • ITIL Foundation Knowledge
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając przycisk Aplikuj Teraz.
    Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ISS Facility Services Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Dodatkowo wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w ofercie pracy w bazie rekrutacyjnej ISS Facility Services Sp. z o.o.. w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami Kodeksu pracy oraz w sytuacji, gdy kandydat chce, aby dane zostały umieszczone w bazie rekrutacyjnej.