Service Manager

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 04.10.2017
  • Ważna jeszcze 15 dni (do 03.11.2017)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

ISS Facility Services Polska wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS, jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services. W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników.
Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. Jesteśmy w obiektach biurowych, zakładach produkcyjnych oraz w budynkach użyteczności publicznej i służby zdrowia.
 
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Manager
Miejsce pracy: Wrocław

We offer:

  • Work in a professional, young team, working with passion
  • Participation in the international challenging activities along with opportunity of implementing own ideas and improvements
  • High class working tools
  • Unique opportunity to gain experience
  • Full-time employment contract
  • Modern workplace

Main Responsibilities:

  • Lead a global meeting service center support staff
  • Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis
  • Set specific customer service standards
  • Improve customer service experience, procedures, policies and standards
  • Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution
  • Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
  • Establish best practices through the entire technical support process
  • Follow up with customers to identify areas of improvement
  • Develop daily, weekly and monthly reports on help desk team’s productivity
  • Provide customer feedback to the appropriate internal teams
  • Set a clear mission and deploy strategies focused towards that mission
  • Develop service procedures, policies and standards
  • Analyse statistics or other data to determine the level of customer service your organisation is providing
  • Prepare the necessary reports and present it to the customer
  • Recruit, mentor and develop customer service agents
  • Train staff to deliver a high standard of customer service
  • Control resources and utilise assets to achieve qualitative and quantitative targets
  • Develop feedback or complaints procedures for customers to use
  • Meet with other managers to discuss possible improvements to customer service

Requirements:

  • Proven working experience as a customer service manager
  • Experience in providing customer service support
  • Excellent knowledge of management methods and techniques
  • Proficiency in English
  • Working knowledge of customer service software and tools
  • Awareness of industry’s latest technology trends and applications
  • Ability to think strategically and to lead
  • Strong client-facing and communication skills
  • Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
  • Customer service orientation
  • Master degree
  • ITIL Foundation Knowledge
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając przycisk Aplikuj Teraz.
Prosimy o dołączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ISS Facility Services Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Dodatkowo wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych zawartych w ofercie pracy w bazie rekrutacyjnej ISS Facility Services Sp. z o.o.. w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami Kodeksu pracy oraz w sytuacji, gdy kandydat chce, aby dane zostały umieszczone w bazie rekrutacyjnej.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się