Oferta pracy

Service Process Controller

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Krakowiaków 36

Włochy

Warszawa

Technologie, których używamy

Wymagane

  • MS Office

Twój zakres obowiązków

  • Kontrola, koordynacja i współpraca z Jednostkami Biznesowymi, Klientami oraz funkcjami wsparcia wyższego/niższego poziomu w konkretnym aspekcie procesów ITIL w obszarze Service Management oraz wsparcie i realizacja określonych procesów (Incydent, Problem, Zarządzanie Zmianą, Service Request) zgłaszane przez Klienta lub Service Delivery Managera,

  • Rozwój i zrozumienie środowiska Klienta i wymagań dotyczących świadczenia usług w celu dostarczenia wysokiej jakości usług,

  • Przestrzeganie ustalonych procesów i ulepszanie ich w celu rozwiązania rutynowych zapytań klientów,

  • Koordynacja i zarządzanie działaniami związanymi z danym procesem,

  • Odpowiedzialność za wdrażanie wszelkich nowych procesów, które z tego wynikają oraz zapewnienie pełnego zaangażowania zespołu w nowe wydarzenia,

  • W razie potrzeby, wsparcie właścicieli procesów w pomyślnym rozwiązaniu eskalowanego problemu,

  • Sugerowanie usprawnień lub innowacji procesów,

  • Odpowiedzialność za dokumentowanie i monitorowanie przestrzegania wszystkich procesów związanych z kontem; zapewnienie aktualności dokumentacji procesowej,

  • Codzienna pomoc Service Delivery Managerowi w realizacji procesów,

  • Monitorowanie zgodności i wydajności procesów poprzez raportowanie i analizę statystyczną,

  • Realizacja żądań ad hoc o status usługi lub zarządzanie raportami jednorazowymi,

  • Przetwarzanie komunikacji związanej z usługami,

  • Angażowanie innych uczestników procesów w celu identyfikacji ciągłych ulepszeń usług,

  • Wsparcie wszelkich innych zadań związanych z zarządzaniem usługami IT.

Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) na poziomie m.in. B2,

  • Znajomości ITIL,

  • Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu usługami,

  • Umiejętność identyfikowania problemów i zaangażowanie w ich rozwiązywanie,

  • Bardzo dobre umiejętności analityczne, komunikacyjne, organizacyjne i zarządzania czasem,

  • Orientacja na jakość i doskonalenie,

  • Kreatywność, otwartość; entuzjastyczne podejście do projektowania usług i procesów,

  • Znajomość Pakietu MS Office.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,

  • Pakiet świadczeń socjalnych,

  • Praca w kreatywnym zespole i przyjaznej atmosferze,

  • Możliwość pracy dla międzynarodowej, prestiżowej firmy.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • korporacyjna karta kredytowa

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Fujitsu offices in Poland are located in Warsaw, Łódź and Katowice. In Warsaw we perform sales and client support services. The Global Delivery Center Poland, located in Łódź and Katowice, employs specialists within business areas: Service Desk, Service Management, DX Services, Application & Multi-Cloud Services, Workforce & Workplace Services, Enterprise Cyber Security Services, Business Process Services oraz Program & Project Services.

In Łódź, Fujitsu also employs professionals for Fujitsu Business Services, in the following areas: Finance (P2P, O2C, General Ledger, Project and Contract Accounting, Treasury, Master Data, Bid Finance Team and Product Pricing Office), Supply Chain (Order Management & Procurement), Internal Audit, Assurance as well as HR Service Delivery.

At Fujitsu we firmly believe that technology enables people's happiness and wellbeing. As it plays a more important role than ever before, we must put people at the center of everything that we do. We believe a human-centric approach is the only way to deliver on the promise of the digital.

Przewiń do profilu firmy