Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Service Store Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 27.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    About Huawei and Huawei Consumer BG

    Huawei's products and services are available in more than 170 countries, and are used by a third of the world's population, ranking third in the world in mobile phone shipments in 2015. Sixteen R&D centers have been set up in the United States, Germany, Sweden, Russia, India, and China. Huawei Consumer BG is one of Huawei's three business units and covers smartphones, PC and tablets, Wearables and cloud services, etc. Huawei's global network is built on 20 years of expertise in the telecom industry and is dedicated to delivering the latest technological advances to consumers around the world.

    If you are considering the challenge of building a new mobile devices brand in the company, which is one of the biggest smart phones producers in the world, this may be the opportunity you've been looking for. We are offering a challenging position and the opportunity to grow with us! !

    Service Store Manager
    Location: Warszawa

    Main responsibilities:

    • Oversees and manages service staff, including time schedules, responsibilities and tasks assigning, performed job assessments, recognizing new training opportunities, providing feedback and coaching. Communicates service goals, brand awareness, and company messages to team members while promoting product and technical knowledge
    • Monitors accuracy of reporting and operational data, ensures KPI compliance through detailed and targeted analysis
    • Creates a customer-service focused environment where the best possible customer experience is top priority
    • Manages complete Store’s activities on a daily basis, implement Huawei's service procedures and regulations and takes responsibility for highest level of customer service provided and achieved satisfaction
    • Ensure the full availability of spare parts
    • Handle customers' complaints, problems, and emergencies in a timely and professional manner
    • Ensures that visual, marketing and merchandising aspects of Store meets established brand standards
    • Ensure that all procedures and repairs comply with Health & Safety at all times through all procedures and ensure that the store is a safe working environment at all times

    Qualifications:

    • Degree in Computer Science, Engineering, Information Technology or related field
    • More than five years’ experience in a Service/Technical Account Manager role in IT/Mobile Industry
    • Experience in Brand Store / Service Shop management would be a plus
    • Professional experience with mobile operating systems (Android) and mobile device hardware
    • Professional experience with traditional IT systems and solutions like email systems, workgroups solutions, communication networks, security solutions and SW/HW operating infrastructure
    • Proficiency in MS Office, high competency level in delivering reports and presentations
    • Fundamental literacy in data analysis and reporting
    • Good understanding of IT processes, services and technical project management
    • Dynamic and open-minded person, not afraid of challenges, flexible
    • Excellent interpersonal skills, positive attitude, strong team management abilities, inspiring leader
    • Strong ability to organize work schedule to ensure deadlines are always met
    • Fluent English (including business and technical)

    Please send your detailed CV in English by clicking on the "APPLY" button

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
     
     
     

     

     

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do HUAWEI Polska Sp. z o.o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
    Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Huawei Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.
    W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected].

    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres  90 dni, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres trzech lat. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres dziesięciu lat.
    Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
    Twoje dane osobowe możemy przekazywać do Huawei Technologies Co Ltd. (Chiny).
    Przekazujemy Twoje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy standardowych klauzul umownych. Masz prawo uzyskania od nas kopii standardowych klauzul umownych.
    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem 
    [email protected] lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem [email protected].

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.