Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Serwisant IT

SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ST. ŻEROMSKIEGO SPZOZO firmie

  • Osiedle Na Skarpie 66
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ST. ŻEROMSKIEGO SPZOZ

Osiedle Na Skarpie 66

Kraków

Serwisant IT

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie zatrudni Serwisanta IT

Obowiązki:

  • wsparcie pracowników szpitala w zakresie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym;
  • serwis sprzętu IT i współpraca z serwisami zewnętrznymi;
  • instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania;
  • rejestracja zleceń serwisowych i ich realizacja w ramach pierwszej linii wsparcia;
  • współpraca z drugą linią wsparcia w zakresie rozwiązywania złożonych problemów dotyczących utrzymania systemów i usług IT;
  • ewidencjonowanie sprzętu komputerowego;
  • opracowywanie instrukcji dla użytkowników;
  • kontrola przestrzegania zasad bezpieczeństwa informacji;
  • udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w dziedzinie IT;
  • współpraca z pracownikami szpitala poprzez przyjmowanie różnego; rodzaju zapytań, klasyfikacja zgłoszeń, informowanie i wspieranie; współpracowników w przypadku awarii systemu, szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów;
  • dbałość o wysoki poziom obsługi pracowników;
  • nadzór nad wydawanym sprzętem oraz  zasobami sprzętowymi Serwisu IT;

Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia technicznego (preferowany profil - informatyka);
  • dobrej, praktycznej znajomości systemów Windows;
  • doświadczenia w zespole service desk (minimum 2 lata);
  • znajomości systemów informatycznych (Windows, MS Office, MS Project);
  • umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów;
  • znajomości podstawowych usług sieciowych i administracji sieciami LAN, WAN;
  • bardzo dobrej komunikatywności, WYSOKIEJ KULTURY OSOBISTEJ;
  • dynamiki w działaniu oraz dobrej organizacji pracy;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • umiejętności analizowania problemów i znajdowania rozwiązań;
  • dobrej znajomości serwisu sprzętu PC;
  • znajomości języka angielskiego, pozwalającej na czytanie dokumentacji technicznej;
  • mile widziane jest doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych;

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności;
  • pracę pełną pasjonujących wyzwań;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole;

Ogłoszenie archiwalne