Ta oferta pracy jest nieaktualna od 252 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Serwisant

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 13.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top

    Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego. 

     

    Serwisant
    Miejsce pracy: Katowice (okolice)
    Region: śląskie

    Opis stanowiska:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie najwyższej jakości obsługi serwisowej klientom Spółki.  

    Zakres obowiązków:

    • opiekę serwisową nad powierzoną pulą urządzeń /zestawów terminalowych POS/
    • diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów z działaniem urządzeń
    • instalacje zestawów POS
    • demontaż zestawów POS
    • prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń

    Wymagania:

    • umiejętność obsługi systemu operacyjnego MS Windows oraz praktyczna znajomość zagadnień z zakresu budowy sprzętu komputerowego
    • podstawowa znajomość zasad funkcjonowania urządzeń elektronicznych
    • podstawowa znajomość zagadnień sieciowych TCP/ IP / LAN / WAN / SSL / VPN
    • wykształcenie minimum średnie (preferowany profil techniczny: elektronika, informatyka, telekomunikacja)
    • posiadanie działalności gospodarczej lub gotowość do jej zarejestrowania
    • prawo jazdy kategorii B + własny samochód
    • gotowość do podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach w Centrali Spółki

    Mile widziane:

    • doświadczenie w zakresie serwisowania systemów POS oraz systemów fiskalnych
    • certyfikaty i szkolenia z zakresu systemów operacyjnych i sieci informatycznych

    Pożądane cechy:

    • odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej
    • umiejętność sprawnego diagnozowania usterek
    • wysoki poziom kultury osobistej

    Oferujemy:

    • pakiet szkoleń technicznych
    • niezbędne narzędzia pracy
    • dostęp do wiedzy i doświadczenia specjalistów
    • udział we wdrażaniu najnowszych technologii z zakresu elektronicznych usług płatniczych
    • atrakcyjne warunki finansowe
    aplikuj
    Gwarantujemy całkowitą dyskrecję i poufność procesu rekrutacji. Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.