Serwisant Techniczny

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Pracownik fizyczny
  • 2017-09-01
  • Ważna jeszcze 8 dni (do 2017-10-01)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Centrum Serwisowe w-support.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu należy do niemieckiej grupy kapitałowej KOMSA AG, europejskiego lidera w obszarze ICT (Information and Communication Technologies). Polska spółka w-support.pl świadczy specjalistyczne usługi naprawy urządzeń elektronicznych, a w szczególności sprzętu GSM. Wartością organizacji jest zainteresowanie nowymi technologiami oraz przyjazna atmosfera pracy.
SERWISANT TECHNICZNY
Miejsce pracy: Wrocław


Do Twoich zadań będzie należało:

  • Samodzielne diagnozowanie i usuwanie usterek urządzeń elektronicznych (telefonów komórkowych, tabletów, akcesoriów GSM)
  • Wykonywanie niezbędnych pomiarów, kalibrowanie parametrów urządzenia oraz przeprowadzanie testów funkcjonalnych
  • Dbałości o najwyższą jakość usługi
  • Raportowanie procesu naprawy

Lubisz technologię? Dołącz do nas!

  • Wymagamy wysokich zdolności manualnych, precyzji i umiejętności korzystania z instrukcji technicznych
  • Oczekujemy zainteresowania tematyką elektroniki oraz nowych technologii
  • Serwisant techniczny powinien znać podstawy języka angielskiego umożliwiające korzystanie z dokumentacji technicznej
  • Doświadczenie w naprawach oraz wykształcenie kierunkowe (elektronika, telekomunikacja i pokrewne) będą dla nas dodatkowym atutem
  • Niezbędna do pracy na stanowisku serwisanta jest dobra umiejętność obsługi komputera
  • Osobom bez dużego doświadczenia w wykonywaniu podobnych obowiązków możemy zaproponować stanowisko Asystenta serwisanta technicznego

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w systemie dwuzmianowym
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (Multisport, ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna)
  • Możliwość otrzymywania dodatkowej premii za bardzo dobre wyniki pracy
  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami i praca w młodym, wspierającym zespole
  • Zapewniamy proces szkolenia i wdrożenia do wykonywania pracy

Proces rekrutacji zawiera następujące etapy:

1. Selekcja CV
2. Wstępny wywiad telefoniczny (informacja zwrotna do 2 tygodni)
3. Rozmowa kwalifikacyjna (w tym zadanie na zdolności manualne)
4. Przekazanie ostatecznej decyzji


Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ

w temacie wpisując: Serwisant Techniczny.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę w-support.pl Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby bieżących jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

bottom Sun

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się