Oferta pracy

Social Media and Communication Specialist

4KRAFT sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

4KRAFT sp. z o.o.

Tatrzańska 1/5

Poznań

4KRAFT to właściciel marki Kinderkraft, czołowego brandu produktów dziecięcych w Polsce i Europie. Działamy w kanałach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C. Firma powstała w 2011 roku i stale się rozwijamy, a naszym celem jest zostać liderem rynku!
 
Naszą misją jest zapewnienie młodym rodzicom rozwiązań, które sprawią, że powitanie na świecie wyczekiwanego maleństwa będzie łatwiejsze. Nad każdym z naszych produktów pracuje zespół specjalistów, który dopracowuje wszystkie szczegóły dbając o bezpieczeństwo, funkcjonalność i design produktów.
 
Poszukujemy pozytywnych, zaangażowanych osób, które chcą wspólnie budować pozycję czołowej marki produktów dziecięcych.
 
Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Social Media and Communication Specialist

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • tworzenie i realizacja mediaplanu zgodnie z celami z zakresu komunikacji i Social Mediów na rynku UK
  • monitorowanie realizacji mediaplanu pod kątem KPI oraz spełnienia założonych KPI i ustalonego budżetu
  • analiza skuteczności prowadzonych działań, ich optymalizacja i raportowanie wyników
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi m. in. z agencją social media
  • research oraz realizacja współpracy z zagranicznymi influencerami, blogerami, portalami branżowymi, w tym ze stronami publikującymi testy konsumenckie
  • identyfikacja konkursów branżowych oraz organizacja udziału w nich
  • nadzór nad komentarzami nt. marki publikowanymi w Internecie
  • monitoring i analiza działania konkurencji na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych
  • analiza trendów i aktywne poszukiwanie nowych możliwości promocji marki

Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • zainteresowanie obszarem komunikacji marketingowej i Social Media
  • znajomość narzędzi analitycznych oraz do zarządzania contentem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – warunek konieczny
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania

 

Mile widziane:

  • znajomość branży parentingowej
  • znajomość innych języków obcych

Chcielibyśmy zaoferować Ci stanowisko, na którym będziesz mieć realny wpływ na strategię i działania marki, a także:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • przejrzysty system wynagradzania i premiowania
  • przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
  • możliwość wykorzystania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
  • uczestnictwo w targach branżowych polskich i zagranicznych
  • dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku
  • dofinansowanie do benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • możliwość elastycznych godzin rozpoczęcia pracy
  • imprezy integracyjne

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy