Ta oferta pracy jest nieaktualna od 41 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Social Media Expert

  • Gdańsk, pomorskie
  • Specjalista
  • 10.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Posiadamy 53 oddziały w 21 krajach na świecie. Nasi Konsultanci obsługują codziennie ponad 600.000 Klientów w 33 językach. Transcom we wszystkich swoich placówkach zatrudnia ponad 30 000 pracowników z ponad 100 narodowości, dostarczając usługi w 33 językach dla ponad 400 klientów. 


    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o., działa w Polsce w trzech lokalizacjach – w Olsztynie, Gdańsku i Białymstoku. W swoich placówkach zatrudnia około 1200 konsultantów, którzy oferują Klientom operującym w Polsce i za granicą wsparcie CRM w trzynastu językach, m. in niemieckim, angielskim, francuskim, polskim i językach skandynawskich.


    Wśród codziennych obowiązków znajdujemy również czas na cykliczne dni tematyczne, konkursy i warsztaty. Zgrany zespół i świetna atmosfera, to bez wątpienia duży atut pracy w Transcom.
     

    Dołącz do naszego zespołu!

    Zapraszamy do aplikowania na stanowisko

    Social Media Expert

    Social Media Expert
    Miejsce pracy: Gdańsk

    Zadania to m.in.:

    • Utrzymanie i rozwój komunikacji w ramach organizacji za pomocą dostępnych technologii
    • Inicjowanie i koordynacja działań w zakresie komunikacji wewnętrznej 
    • Bezpośrednie wsparcie HR a także Managerów w procesach komunikacji 
    • Redagowanie i wysyłanie treści przeznaczonych do publikacji wewnętrznej (newsletterów, komunikatów, ogłoszeń)
    • Organizowanie eventów wewnętrznych i opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych dotyczących tych wydarzeń
    • Prowadzenie działań wspierających budowanie pozytywnego klimatu i pożądanej kultury organizacyjnej
    • Tworzenie, rozwijanie i zarządzanie zawartościami publikowanymi na zewnątrz firmy (w tym mediów społecznościowych) 
    • Współporaca z działem HR w zakresie tworzenia komunikacji rekrutacyjnej
    • Opracowanie i dostarczanie cyklicznych raportów dotyczących wszystkich podejmowanych działań wewnętrznych i zewnętrznych

    Nasze oczekiwania:

    • adekwatne wykształcenie wyższe,
    • minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobym stanowisku
    • wiedza z zakresu komunikacji wewnętrznej, nowoczesnych narzędzi i form komunikowania
    • specjalistyczne szkolenie i / lub doświadczenie zawodowe w zakresie technik komunikacji interpersonalnej
    • wysoki poziom znajomości pakietu Microsoft Office, Google Apps i komunikacji e-mail
    • znajomość j. angielskiego na poziomie minimum B2
    • znajomość obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem

    Nasza propozycja dla Ciebie:

    • umowa o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
    • pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, system kafeteryjny
    • praca pełna wyzwań
    • możliwość rozwoju

    Zapraszamy :)

    Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o załączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ramach procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).