Social Media Lead

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 16.11.2018
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 16.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Need a career leep? Join us!

    Techland to uznany na świecie producent, dystrybutor i wydawca gier komputerowych obecny na rynku od ponad 25 lat. Nasze gry – w szczególności Dying Light i Dying Light:The Following oraz serie Dead Island i Call of Juarez – osiągnęły międzynarodową popularność i zdobyły wielomilionowe rzesze fanów. Wydany w 2015 roku Dying Light trafił już w sumie do ponad 11 milionów graczy. W roku 2016 weszliśmy na globalny rynek wydawniczy jako Techland Publishing, a także ogłosiliśmy prace nad dwiema wysokobudżetowymi produkcjami: Dying Light 2 oraz grą fantasy action RPG. Za pomocą najnowszych technologii i dzięki najlepszym specjalistom w branży nieustannie dostarczamy niezapomnianych przeżyć graczom na całym świecie.

    Social Media Lead

    (miejsce pracy: Warszawa)

     

    Głównym zadaniem na tym stanowisku jest budowanie strategii komunikacji w kanałach social media Techlandu, poprzez:

    • tworzenie i egzekwowanie planów komunikacyjnych w obsługiwanych międzynarodowych kanałach social media
    • inicjowanie i koordynacja działań w zakresie komunikacji zewnętrznej
    • organizowanie pracy działu social media w porozumieniu z Communication Team Managerem
    • codzienne motywowanie i angażowanie użytkowników
    • aktywne poszukiwanie influencerów i nawiązywanie z nimi kontaktu
    • dbanie o budowanie rozpoznawalności i zaufania do marki Techland i marek wydawanych gier na Facebook, Twitter, SnapChat, Instagram, LinkedIn, forach i innych
    • tworzenie i prowadzenie i koordynacja kampanii social media dla pozyskania nowych użytkowników
    • współpraca z działami brand managementu, online marketingu oraz PR celem synchronizacji działań komunikacyjnych
    • współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu pozyskania contentu

     

    Wymagania:

    • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku w Dziale Social Media
    • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • doświadczenie w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych
    • bardzo dobra znajomość branży gier video
    • pomysłowość, kreatywność, proaktywność i umiejętność myślenia "out of the box"
    • łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość, bardzo dobra organizacja pracy
    • umiejętność prowadzenia prezentacji i występowania przed kamerą
    • samodzielność

     

    Czego szukasz w nowej pracy?

    Jednej rzeczy z poniższej listy nie możemy obiecać…

    • CIEKAWE PROJEKTY - Tworzymy dwie gry AAA o łącznym budżecie 100 milionów dolarów, produkowane oddzielnie przy wykorzystaniu wspólnej technologii.
    • CZAS NA ROZWÓJ - Otrzymasz indywidualny budżet oraz dodatkowe dni wolne na udział w konferencjach i warsztatach.
    • REALNY WPŁYW - Czy jesteś branżowym wyjadaczem, czy młodym talentem, Twoja praca i umiejętności mają realny wpływ na projekt i pracę zespołu.
    • IMPREZY I ROZRYWKA - Automaty do gier, grill, własna kantyna i mnóstwo konsol dostępnych w biurze. Pyszne jedzonko, sporo procentów oraz świetna muzyka na firmowych imprezach.
    • BIURO W HARRAN - W pełni wyposażony pokój tylko dla Ciebie. Zapewniamy drut kolczasty, lampy ultrafioletowe i inne środki przeciwzombiacze.
    • OKAZJA, BY UCZYĆ - Podziel się swoją wiedzą poprzez firmowy Program Mentoringowy lub spróbuj swoich sił jako wykładowca na zaprzyjaźnionych uczelniach.
    • ELASTYCZNA PRACA - Wiemy, jak ważna jest równowaga między pracą, a życiem osobistym, dlatego stosujemy elastyczne godziny pracy.
    Dying Light - Dead Island - Call of Juarez