Ta oferta pracy jest nieaktualna od 94 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Social media manager/ka

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 16.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    Agencja interaktywna roku 2017  i Partner na lata 2016 wg M&MP, Wynik roku 2017 i Zaufanie roku 2016 wg Press, wielokrotnie nagradzana w konkursach kreatywnych i efektywnych, poszukuje osoby do oddziału w Poznaniu lub w Warszawie na stanowisko:

    Social media manager/ka

    Miejsce pracy: Warszawa


    Pracując na stanowisku Social Media Manager/ki, będziesz odpowiedzialny/a za kompleksowe zarządzanie wybranymi profilami marek naszych klientów w social media w oparciu o wyznaczone standardy marki oraz informacje od Klienta.


    Do Twoich codziennych obowiązków będzie należeć:

    • Współpraca z różnymi działami agencji odpowiedzialnymi za profile klienta (działami kreacji, strategii czy innymi osobami z działu Social media).
    • Tworzenie angażujących treści na potrzeby profili, kompleksowe analizy konkurencji oraz branży w mediach społecznościowych czy planowanie kampanii reklamowych na Facebooku oraz Instagramie.
    • Będziesz także uczestniczyć w procesie planowania kampanii interaktywnych zakładających komunikację poprzez media społecznościowe.

    Twoja inicjatywa oraz pomysły będą miały realny wpływ na kształt
    działań prowadzonych w social mediów dla naszych klientów.

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu profilem marki na Facebooku, preferowane doświadczenie w agencji reklamowej, agencji social media lub po stronie Klienta na podobnym stanowisku,
    • Znajomość i umiejętność korzystania z narzędzi do analityki social media (SoTrender i/lub NapoleonCat, SocialBakers),
    • Znajomość narzędzi do monitorowania społeczności (np. Sentione),
    • Zainteresowanie marketingiem interaktywnym i trendami w panującymi w social media,
    • Umiejętność planowania i obsługi kampanii reklamowych na Facebooku,
    • Inicjatywa oraz zaangażowanie w codziennej pracy,
    • Umiejętność adaptowania założeń parasolowych dla marki na konkretne działania w kampanii social media,
    • Mile widziane będzie doświadczenie w prowadzeniu profilu marki z liczną społecznością fanów (co najmniej kilkadziesiąt tys. fanów) choć nie jest to kryterium decydujące,
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
    • Dodatkowym atutem będzie certyfikat DIMAQ.

    Co możemy Tobie zaoferować?

    • Pracę w Digitalowej Agencji roku 2017
    • Współpracę miedzy innymi z markami: ING Bank Śląski, Grupa Żywiec, NIVEA Polska, Volkswagen Group Polska
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Pakiet opieki medycznej VIP z możliwością objęcia opieką całej rodziny
    • Kartę Multisport
    • Bezpłatną naukę języka angielskiego
    • Możliwość uczestnictwa w konferencjach i eventach branżowych
    • Budżety szkoleniowe dopasowane do Twojego stanowiska
    • Niepowtarzalną i partnerską atmosferę

    Jak możesz się zgłosić?


    W przypadku zainteresowania ofertą prosimy Ciebie o przesłanie CV zawierającej informacje na temat prowadzonych profili oraz list motywacyjny za pomocą przycisku Aplikuj. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zapewniamy całkowitą poufność podczas procesu rekrutacji.



    Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)


    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.