Social Media Manager

Nowodworski EstatesO firmie

Nowodworski Estates

Stanisława Żółkiewskiego 17a

Kraków

Kim jesteśmy?

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości w Polsce wg Otodom. Naszym celem jest zbudowanie największej firmy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w kraju. Aktualnie jesteśmy dojrzałym start-upem z 8-letnim doświadczeniem, zatrudniającym 200 młodych i ambitnych osób. Nasze oddziały mieszczą się w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Gliwicach i we Wrocławiu. Nasza praca polega na sprzedawaniu, wynajmowaniu i zarządzaniu nieruchomościami.
 

Jak pracujemy?

Na 200% normy. Innowacyjne rozwiązania zawsze
były naszą mocną stroną – realizujemy wyjątkowe pomysły, tworząc dla klientów korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży. Dlatego jako firma
aktywnie wspieramy naszych współpracowników, gwarantując im najlepsze środowisko do pracy.
Co więcej, pracujemy zespołowo, bo wierzymy,
że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość. Naszą rekrutację i szkolenia przeprowadzamy
także w formie zdalnej. Zawsze wychodzimy
z założenia, że jeśli zadbamy o naszych współpracowników, to oni zadbają o klientów.

A przede wszystkim pracujemy pełni pasji,
bo kochamy nieruchomości i czujemy
się odpowiedzialni za spełnianie potrzeb
mieszkaniowych Polaków.

Dołącz do Nowodworski Estates
i zmieniaj z nami rynek nieruchomości!
Social Media Manager

W Nowodworski Estates będziesz:

  • kompleksowo odpowiadać za strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych,
  • przygotowywać wysokiej jakości treści angażujące odbiorców,
  • zarządzać opinią i wizerunkiem Nowodworski Estates w social media,
  • proponować i wprowadzać ciągłe zmiany i ulepszenia, a także reagować na aktualne trendy czy sezonowość,
  • ściśle współpracować z Działem Marketingu: m.in. z grafikami, fotografami, producentem wideo, w przygotowaniu contentu,
  • analizować i raportować wyniki kampanii reklamowych w social mediach,
  • tworzyć wizerunek atrakcyjnego pracodawcy i zarządzać komunikacją B2E,
  • poszukiwać i rozwijać nowe kanały komunikacji,
  • monitorować działania konkurencji,
  • analizować oraz raportować skuteczność działań marketingowych,
  • zarządzać komunikacją wewnętrzną Nowodworski Estates.

 

Jeśli jesteś...

  • zorganizowany
  • dokładny
  • pomysłowy
  • przebojowy
  • komunikatywny
  • energiczny
  • otwarty na nowości
  • optymistą


... to właśnie Ciebie szukamy!

Oczekujemy od Ciebie:

  • umiejętności tworzenia i wdrażania strategii komunikacji marki w social media,
  • praktycznego doświadczenia w prowadzeniu projektów w sferze mediów społecznościowych,
  • umiejętności tworzenia, zarządzania, budżetowania i monitorowania kampanii reklamowych w social media,
  • doświadczenia w zarządzaniu opinią i zarządzaniu kryzysowym,
  • sprawnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • doświadczenia w samodzielnym tworzeniu i wykorzystaniu contentu (teksty, wideo, grafiki),
  • znajomość trendów oraz nowości w mediach społecznościowych,
  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii z obszaru influencer marketingu,
  • kreatywności, lekkiego pióra i głowy pełnej pomysłów,
  • znajomości programów graficznych w stopniu umożliwiającym samodzielne przygotowanie ciekawych i atrakcyjnych wizualnie postów,
  • znajomości narzędzi analitycznych oraz narzędzi monitoringu Internetu,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację.

Oferujemy...

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B, umowę zlecenie lub umowę o pracę
  • szerokie możliwości rozwoju
  • profesjonalny sprzęt i narzędzia pracy
  • zajęcia z języka angielskiego
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowo-benefitowy
    "OK SYSTEM"
  • pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
  • eventy
    integracyjne
  • komfortowe biuro w centrum miasta
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę nad silną marką

Co mówią o nas nasi współpracownicy:

 

Nasi klienci

 

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy