Oferta pracy

Social Media Manager

CUK Ubezpieczenia

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 9 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca zdalna

Twój zakres obowiązków

  • stworzenie strategii social media w zakresie budowania marki, kampanii performance, employer branding

  • planowanie, uruchamianie i optymalizowanie kampanii organicznych oraz performance

  • realizację postawionych celów: pozyskiwanie leadów, konwersja, wartość sprzedaży, optymalizacja konwersji

  • tworzenie kampanii reklamowych oraz contentowych z wykorzystaniem różnych kanałów i platform social media,

  • budowanie zasięgów kampanii, zaangażowania Klientów, animowanie dyskusji

  • realizacja projektów wewnętrznych w oparciu o media społecznościowe

  • realizacja strategii Influence Marketingu, tworzenia planów promocji do kampanii oraz odpowiedzialności za nawiązywanie współprac spójnych z komunikacjami naszych marek,

  • bieżąca analiza rynku i konkurencji oraz monitoring KPI i przebiegu kampanii w kanałach social media

Nasze wymagania

  • minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu kanałem social media w planowaniu i realizowaniu kampanii budowania marki oraz w modelach efektywnościowych (doświadczenie w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem)

  • dobra znajomość funkcji popularnych kanałów społecznościowych oraz orientacja w ich trendach

  • doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu kampanii marketingowych, wraz z wyznaczaniem odpowiednich KPI

  • przygotowywanie angażujących akcji i treści multimedialnych z elementami graficznymi (Canva)

  • umiejętność w animowaniu dyskusji z użytkownikami, ‘lekkie pióro’, w zakresie tworzenia komunikatów, mile widziane ortograficzno-stylistyczny freak

  • znajomość narzędzi: Facebook Ads, Creator Studio oraz Google Analytics

  • wykształcenie wyższe

To oferujemy

  • pracę w szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji, będącej liderem w branży multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce

  • samodzielną pracę w obszarze social mediów (FB, IG, LinkedIn, TikTok.)

  • możliwość rozwoju zawodowego – dostęp do technologii, szkoleń, pracę wśród profesjonalistów

  • realizację ciekawych i kreatywnych projektów

  • pracę zdalną lub stacjonarną w siedzibie CUK w Toruniu

  • umowę o pracę lub B2B – wybór należy do Ciebie

  • kafeterię benefitów – to Ty decydujesz co wybierasz z setek możliwości i dopasowujesz je do siebie np.: kino, podróże, SPA, kręgle, koncerty i/lub parki rozrywki.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • program rekomendacji pracowników

  • udział w wielu pasjonujących szkoleniach

  • unikatowa wiedza i kompetencje

  • kafeteria benefitów

Kogo szukamy?:

Poszukujemy samodzielnej osoby odpowiedzialnej za zarządzanie światem social mediów, przygotowanie i wdrożenie strategii, zarządzanie komunikacją budującej świadomość marki oraz kampanii performance. Działania w zakresie SM, współpracę wewnątrz organizacji oraz z zewnętrznymi agencjami. Budowanie kompetencji in-house, zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna end2end za wszystkie procesy Social Media, projektowanie, wdrażanie oraz optymalizowanie kampanii, w szczególności generowanie leadów, przekierowanie traficu na proces sprzedażowy. Doskonałą znajomość świata social media: facebook, linkedin, instagram, twitter, tik tok. Mile widziane doświadczenie w zakresie realizacji projektu social advocacy.

CUK Ubezpieczenia

CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od ponad 20 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 340 Placówek własnych i franczyzowych, 450 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Multiagencja 2020 r., Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.

Przewiń do profilu firmy