Ta oferta pracy jest nieaktualna od 290 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Social Media Manager

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 06.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych
    – Wyższych Szkół Bankowych.
    Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje.
    To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

    Aktualnie Dział Marketingu TEB Akademia poszukuje kandydata na stanowisko
    Social Media Manager
    Miejsce pracy: Poznań

    Zakres obowiązków:

    • Budowa i rozwój strategii mediów społecznościowych dla marek Grupy TEB Akademia (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Youtube)
    • Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany
    • Rozwój obecności marek o nowe kanały
    • Budowa i zarządzanie macierzowo zespołem projektowym odpowiedzialnym za media społecznościowe
    • Animacja ruchu i interakcji w mediach społecznościowych – wsparcie merytoryczne i koncepcyjne
    • Przygotowywanie harmonogramów postów wraz z zespołem contentowym i osobami odpowiedzialnymi za poszczególne kanały
    • Współpraca z zespołem ds. mediów społecznościowych – zarządzanie wybranymi zadaniami, monitorowanie, wsparcie i rozwój
    • Samodzielnie prowadzenie kampanii płatnych w mediach społecznościowych (wszystkie kanały) oraz nadzór nad ich realizacją przez zespół projektowy
    • Planowanie i rozliczanie budżetu na działania
    • Aktywizowanie, inspirowanie i dzielenie się wiedzą w całej organizacji
    • Ciągły monitoring aktywności marek w mediach społecznościowych (przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi)
    • Analizowanie i raportowanie realizowanych działań
    • Opracowanie i redagowanie newsletterów
    • Wsparcie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi w mediach społecznościowych

     

    W zespole czeka miejsce na kandydatów z:

    • doświadczeniem i wiedzą w zakresie mediów społecznościowych (w tym znajomość najnowszych trendów oraz wykorzystywanych narzędzi)
    • minimum 2-letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów z zakresu mediów społecznościowych
    • pasją do mediów społecznościowych
    • dobrą znajomością aplikacji MS Office / Google Apps, Sotrender, Brand24
    • umiejętnością pracy w rozproszonym zespole projektowym
    • sprawną organizacją pracy własnej i osób współpracujących
    • kreatywnych, zaangażowanych, samodzielnych
    • umiejętnością redagowania tekstów pod różne kanały społecznościowe
    • umiejętnością analitycznego myślenia

    Kierownik ds. komunikacji w mediach społecznościowych może liczyć na:

    • współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy
    • dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa
    • możliwość podjęcia studiów podyplomowych na preferencyjnych warunkach
    • wyzwania i możliwość wdrażania aktualnych trendów
    • atrakcyjne warunki korzystania z pakietów sportowych oraz prywatnej opieki medycznej
    • dodatkowe dni wolne w roku
    • biuro zlokalizowane w centrum Poznania
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 1 i nast. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych - Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia Sp. z o.o., zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych w dowolnym czasie, w tym również w przyszłości w celach rekrutacyjnych."

    bottom