Social Media Specialist & Content Marketing

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 23.07.2018
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 22.08.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    New Idea House sp. z o.o. – agencja marketingowa z siedzibą w Krakowie, w związku z rozpoczęciem długoterminowych projektów realizowanych na rzecz krajowych i międzynarodowych klientów, szuka specjalistów z doświadczeniem w działaniach w mediach społecznościowych i sieci Internet.
    Social Media Specialist & Content Marketing
    Miejsce pracy: Kraków

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • planowanie i tworzenie treści
    • prowadzenie działań w zróżnicowanych kanałach komunikacji w sieci Internet ze szczególnym uwzględnieniem social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google+, Twitter),
    • zarządzanie obszarem social media w kontekście budowania społeczności wokół marek klientów firmy,
    • udział w tworzeniu i realizacji marketingowych strategii obecności klientów w sieci,
    • planowanie i nadzór nad realizacją promocji i kampanii reklamowych online,
    • inicjowanie nowych działań i aktywności w obszarze digital i social media rozwijających ofertę firmy,
    • opracowywanie i wprowadzanie do serwisów www treści content marketingowych,
    • analiza i doradztwo w zakresie prowadzonych projektów w sieci Internet.
    • dodatkowym atutem będzie praktyczna wiedza i umiejętność tworzenia treści z wykorzystaniem narzędzi SEO

    Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

    • praktycznego doświadczenia w zakresie tworzenia skutecznych treści
    • doświadczenia w realizacji różnorodnych działań promocyjnych w sieci
    • bardzo dobrej znajomości mechanizmów rządzących mediami społecznościowymi,
    • umiejętności analizy skuteczności treści zamieszczanych w mediach społecznościowych,
    • znajomości narzędzi do obsługi kanałów social media (m.in. Menedżer reklam, Facebook Business Manager, Power Editor), a także zewnętrznych narzędzi do analizy i monitorowania swoich profili oraz Google Analytics,
    • znajomości narzędzi do monitoringu mediów,
    • dobrej znajomości pakietu MS Office,
    • umiejętności sprawnego posługiwania się językiem polskim (doskonałej znajomości zasad ortografii i gramatyki) i redagowania tekstów oraz tworzenia zrozumiałych, angażujących treści w mediach społecznościowych,
    • doświadczenia w sprawnym pisaniu i redagowaniu tekstów,
    • wykształcenia wyższego,
    • dobrej znajomości języka angielskiego,
    • umiejętności pracy w zespole,
    • kreatywności,
    • zaangażowania, rzetelności i samodzielności w działaniu.




    Oferujemy:

    • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym i kreatywnym zespole,
    • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
    • wynagrodzenie 2 000 - 4 000 zł netto
    • możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji.

    Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.