Oferta pracy

Social Media Specialist

Kanaste

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie treści na profile KANASTE w mediach społecznościowych – cele wizerunkowe i sprzedażowe,

  • prowadzenie komunikacji i budowanie społeczności na naszych profilach: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest.

  • tworzenie koncepcji haseł kampanii reklamowych i promocyjnych w social mediach,

  • monitorowanie trendów, w tym w mediach społecznościowych i komunikacji online,

  • wyłapywanie pretekstów dla RTM,

  • wyszukiwanie insightów i tworzenie ofert na działania w social mediach,

  • udział w inspirujących spotkaniach projektowych i pracach kreatywnych,

  • wsparcie zespołu w codziennych działaniach,

  • tworzenie analiz i raportów,

  • współpraca z innymi działami w firmie oraz partnerami zewnętrznymi,

  • skuteczne realizowanie strategii marki i wdrażanie ‘tone of voice’ w komunikacji z użytkownikiem.

Nasze wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowo-komunikacyjnych w mediach społecznościowych

  • bycie na bieżąco ze zmianami w mediach społecznościowych i trendami w internecie,

  • poprawnego posługiwania się językiem polskim,

  • umiejętność tworzenia form pisanych krótkich i długich,

  • umiejętność skutecznego poszukiwania i weryfikowania informacji,

  • dobra znajomość programów Google Workplace oraz programów do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych,

  • umiejętność pracy z danymi analitycznymi i wyciągania z nich wniosków i insight’ów klienckich,

  • bardzo dobra organizacja pracy,

  • motywacja do działania, nastawienie na współpracę z zespołem oraz świadome kształtowanie swojej pozycji w zespole,

  • zaangażowanie, samodzielność, inicjatywa, komunikatywność, obowiązkowość i terminowość,

  • mile widziane doświadczenie w e-commerce oraz projektowanie przykuwających uwagę grafik (Pakiet Adobe lub podobny).

To oferujemy

  • Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności

  • Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży

  • Dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy

  • Atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach

  • Dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach

  • Praca zdalna

  • Elastyczne godziny pracy

  • Benefity pozapłacowe

  • Praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B

O nas

Kanaste to szybko rosnąca marka branży wellness, która zrodziła się z idei: „Jak realnie pomóc ludziom w lepszym samopoczuciu?”. Odpowiedź brzmi: trzeba zacząć od znalezienia równowagi. Zainspirowani swoją własną drogą do lepszego życia postanowiliśmy stworzyć markę, która ma realnie pozytywny wpływ na odbiorców i pomaga im w transformacji codziennego samopoczucia. Dziś, po ponad 24 miesiącach obecności w branży, wraz z grupą wyjątkowych ludzi tworzymy produkty najlepsze w swojej klasie i jesteśmy wśród liderów na rynku olejków CBD. Na koniec 2019 roku Kanaste składało się z dwóch osób. Dziś jest nas 22 i szukamy kolejnych 10 wspaniałych osób. Tempo rozwoju jest dla nas bardzo ekscytujące, ale równie ważna jest dla nas dobra zabawa.

Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Social Media Specialist, który będzie w stanie rozwinąć i kreatywnie zaangażować naszą społeczność w mediach społecznościowych.

Szukamy gracza z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to wieloznaczne pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz. Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. W Kanaste wierzymy, że podstawą sukcesu jest szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą, nie bojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym oraz przyjmować go.