Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Social Media Specialist

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 30.07.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą tworzoną przez młody, dynamiczny zespół. Zespół, który kocha to co robi i angażuje się w każdy projekt traktując go jako nowe wyzwanie. Cenimy sobie możliwość bycia sobą, jesteśmy ciekawi świata, pełni entuzjazmu i pozytywnej energii. Rozwijamy się nieustannie - dlatego poszukujemy do naszego zespołu ludzi, którzy podzielą nasze wartości.

    POSZUKUJEMY NA STANOWISKO
    SOCIAL MEDIA SPECIALIST 
    MIEJSCE PRACY: WARSZAWA/ZDALNIE

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • prowadzenie komunikacji na kanałach social-media firmy: Facebook, Instagram, Twitter,
    • przygotowywanie komunikatów oraz planów komunikacji,
    • prowadzenie dialogu z odbiorcami, angażowanie obecnie zgromadzonych odbiorców,
    • zarządzanie społecznościami i bieżąca obsługa profili,
    • monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań oraz stały monitoring konkurencji,
    • redakcja treści i tworzenie koncepcji graficznych przy współpracy z grafikami,
    • planowanie i tworzenie kampanii,
    • raportowanie wyników pracy.

    CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?

    • doświadczenia w branży Social Media, udokumentowane przykładami (dodaj koniecznie linki do kanałów Social Media i nie tylko, którymi się opiekowałeś/aś),
    • umiejętności budowania i prowadzenia kampanii reklamowych w Social Media,
    • znajomości narzędzi oraz nowych trendów w marketingu,
    • doświadczenia w zarządzaniu budżetami Social Media,
    • znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
    • kreatywnego myślenia oraz „lekkiego pióra”,
    • zdolności organizacyjno-komunikacyjnych oraz łatwego nawiązywania relacji z innymi,
    • umiejętności pracy pod presją czasu i dążenia do realizacji celów,
    • głowy pełnej pomysłów oraz zamiłowania i energii do tworzenia nowych rzeczy,
    • inicjatywy, samodzielności oraz umiejętności organizacji własnej pracy.

    CO OFERUJEMY?

    • atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie,
    • elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej, 
    • ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w młodym zespole,
    • pracę w miłej atmosferze w profesjonalnym zespole,
    • możliwości rozwoju zawodowego,
    • uczestnictwo w prestiżowych projektach,
    • dodatkowe benefity – karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna, imprezy integracyjne.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą za pomocą przycisku aplikuj.

    Warunkiem koniecznym do udziału w rekrutacji jest zapoznanie się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, które znajdziesz tutaj https://lvbet.pl/pl/praca oraz umieszczenie w CV poniższej klauzuli:
    „Na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LV Bet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. ul. Melchiora Wańkowicza 3, 40-384 Katowice, NIP: 9542751776, KRS: 0000534588 w celu realizacji procesu rekrutacyjnego."