Oferta pracy

Sourcing Manager (Home & Garden & Sport)

Allegro.pl sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz odpowiadać za zarządzanie zespołami account managementu, w tym tworzenie planu dla bezpośrednio nadzorowanego zespołu

  • Zajmiesz się efektywnym zarządzaniem portfelem klientów programów specjalnych w ramach wertykala

  • Weźmiesz odpowiedzialność za współtworzenie i egzekucję trade planu wertykala w zakresie pozyskania asortymentu oraz realizację GMV i revenue od merchantów

  • Będziesz monitorować wzrosty merchantów i identyfikować inicjatywy wspierające rozwój GMV kont z danego segmentu

  • Będziesz źródłem informacji na temat istotnych zmian u partnerów oraz weźmiesz odpowiedzialność za współpracę z zespołem szkoleń w zakresie edukacji i wsparcia biznesowego segmentu TOP w kategorii

  • Zajmiesz się określeniem i usprawnianiem procesów wewnętrznych w podległej jednostce

  • Będziesz wsparciem w kontaktach z Kluczowymi Klientami przy negocjacjach oraz tworzeniu/weryfikacji prezentacji

  • Staniesz się częścią projektów międzyzespołowych, mających na celu realizację budżetów, wdrożenie usprawnień czy poprawienie jakości pracy i będziesz brać aktywny udział w ich projektowaniu i wdrażaniu

  • Zajmiesz się koordynacją, zarządzaniem i raportowaniem do Dyrektora w zakresie:

  • Negocjacji cenowych, asortymentowych według Sourcing Listy przez zespół

  • Efektywnego pozyskiwania brandów i firm w ramach heatmapy przez zespół

  • Sourcingu przez zespół ofert pod akcje specjalne

  • Mid Year, Yearly Overview (kalibracja, przygotowanie i przekazanie feedbacku do zespołu, rekrutacje, przygotowanie stanowiska pracy dla Pracownika, Zarządzanie Kartami Celów)

Nasze wymagania

  • Min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą i/lub pozyskiwaniem asortymentu w branży Dom, Ogród i Sport

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • Posiadają bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne

  • Myślenie analityczne i umiejętność wyciągania wniosków z danych

  • Znajomość narzędzi sprzedaży marketplace, specyfiki handlu on-line, rozwiązań wspierających sprzedaż

  • Umiejętność planowania i dobrą organizacją pracy

  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji

  • Płynna znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy

  • Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole

  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz

  • Zajęcia angielskiego opłacane przez nas

  • Budżet szkoleniowy oraz wewnętrzna platforma MindUp

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?

  • Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 20 milionów klientów miesięcznie

  • Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 150 tys. małych i średnich polskich firm handlowych

  • Dla około 80% polaków jesteśmy najbardziej rozpoznawalną marką internetową

  • Jesteśmy 10 najczęściej odwiedzaną stroną e-commerce na świecie

  • Dla naszych Klientów oferujemy niezbędne narzędzia do sprzedaży w sieci, mechanizmy płatnościowe oraz reklamowe

  • Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro